يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۳
کد خبر: ۱۳۱۷۴۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
همزمان با روز معلم، جشنوراه بازی، سرگرمی، آموزشی و هنری " به وقت نوجوانی" در راستای ایجاد محیطی مفرح و مهیج برای نوجوانان، روزهای سه شنبه از ساعت 14 تا 18 در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می شود.
برگزاری جشنواره
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این جشنواره شامل ایستگاه های  بازی، مسابقات فرهنگی هنری، ورزشی، طب سنتی، مهارت های زندگی، روانشناسی و ایستگاه های سلامت محور است.

در بخش جانبی این جشنواره با هدف حمایت از تولیدات داخلی و کارآفرینی و با محوریت کمک به زنان سرپرست و خود سرپرست، بازارچه هنری  و خوداشتغالی برپا می شود. این بازارچه شامل معرفی و ساخت زیورآلات، گلیم، جاجیم، نمد بافی، تابلو فرش، سفالگری، شمع سازی، ارائه محصولات بهداشتی و ... است.

همچنین به دلیل مقارن شدن این برنامه با روز معلم ، مراسم تقدیر و تجلیل از مربیان دوره های آموزشی همزمان در سالن فجر فرهنگسرای انقلاب اجرا می شود. اجرای گروه سرود، دف نوازی ، شعرخوانی کودکان ، استند آپ کمدی از بخش های مختلف این مراسم است.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این برنامه به نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه نواب صفوی، ابتدای خیابان کمیل شرقی مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55408668 تماس بگیرند.
نظر شما