يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۳
کد خبر: ۱۳۱۹۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
دهمین نشست "هنر خوب زندگی کردن در اشعار مولانا" پنج شنبه 21 اردیبهشت ماه، در مجتمع خوابگاهی فاطمیه برگزار می شود.
دهمین نشست به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در ادامه سلسله نشست های هنر خوب زندگی کردن در اشعار مولانا نشست این هفته ، پنج شنبه 21 اردیبهشت ماه، ساعت 17، باحضور کارشناس یاسر ملکی ( دکتری علوم قرآن، حدیث و معاون برنامه ریزی و سیاستگذاری فرهنگی اجتماعی وزارت علوم و تحقیقات) در مجتمع خوابگاهی فاطمیه برگزار می شود.
در این نشست به مباحثی چون مربع توفیق به روایت مولوی با محوریت (واقع بینی، جرات ورزی، خلوت گزینی و فرصت شناسی توسط کارشناس یاسر ملکی پرداخته می شود. 
فرهنگ سرای سرو با مشارکت اداره کل امور خوابگاه های دانشگاه تهران و بانک کشاورزی با توجه به حضور حداکثری دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی و به منظور ارتقاء روحیه نشاط ، سلامت و مشارکت و همدلی در میان دانشجویان در سال جاری با شـعار «خوابگاه دانشـجویی؛ عرصه مسئولیت پذیری و مشارکت جمعی»، به مناسبت هفته فرهنگی خوابگاه ها برنامه ها و ایستگاه های متنوعی، از تاریخ 18 تا 22 اردیبهشت، ساعت 17 تا 22 در سه نقطه خوابگاه های دانشجویی برگزار می کند.
شایان ذکر است با توجه به برگزاری ایستگاه و غرفه های متنوع، نمایشگاه سیاه قلم آثار مسلم جهان بخش(دانشجو معلول) دانشگاه تهران در این غرفه ها برپا می شود . 
علاقه برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های خوابگاه دانشجویی می توانند با شماره 88881879 تماس حاصل بگیرند.
مجتمع خوابگاهی فاطمیه: خیابان کارگر شمالی بعد از خیابان هفدهم 


نظر شما