يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۳۲۵۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
رویداد بزرگ صنایع دستی همزمان با افتتاحیه کمپین تابستانه باغ کتاب تهران با حضور معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و قائم‌مقام باغ کتاب تهران در روز پنجشنبه ۲۵ خردادماه برگزار شد.
رویداد بزرگ صنایع دستی در باغ کتاب تهران برگزار شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، رویداد بزرگ صنایع دستی با همکاری معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در راستای شعار سال "مهار تورم، رشد تولید" در روز پنجشنبه ۲۵ خردادماه ساعت ۱۵ برگزار شد.
در این رویداد، بیست نفر از اساتید برجسته صنایع دستی در رشته‌هایی همچون سفالگری، خراطی، نقاشی روی پارچه و جواهرسازی به صورت رایگان هنر خود را تدریس کردند.
دکتر مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی و جمعی دیگر از مدیران وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهمان این رویداد بودند که در سخنرانی خود خبر دادند با همکاری باغ کتاب تهران برای اولین بار از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به کودکان و نوجوانانی که دوره‌های آموزشی باغ کتاب را با موفقیت پشت سر بگذارند گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.
همچنین، مجید صادقیان قائم‌مقام باغ کتاب آغاز کمپین تابستانه باغ کتاب تهران را اعلام کرد.
در این کمپین، علاوه بر ۲۰ رشته‌ی صنایع دستی با هدف آموزش "مادر و کودک"، نوجوان و جوان، تور مدرسه تابستانی کودک با ۱۵ دوره بازی آموزشی از ابتدای تیرماه برگزار خواهد شد.
علاوه بر این، کارخانه‌ی محتواسازی باغ کتاب تهران و آکادمی هنرهای تجسمی در فازهای بعدی در تیرماه در خدمت گروه سنی نوجوان خواهند بود. 
علاقه‌مندان به کسب اطلاع بیشتر و ثبت‌نام کلاس‌ها، می‌توانند به صفحه رویدادهای باغ کتاب مراجعه کنند. بعد از اتمام دوره‌ها، کودکان و نوجوانان محصولات تولیدی خود را در معرض فروش خواهند گذاشت.

نظر شما