سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۳۲۵۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
دومین نشست "بچه های رستا" با موضوع " ایمان و امید در دوران نوجوانی" روز سه شنبه 30 خردادماه، ساعت 17 در فرهنگسرای اشراق با حضور نوجوان برگزار می شود.
دومین نشست چالشی نوجوانان با موضوع به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ و هنر، سلسله نشست‌های گفت‌وگو محور «بچه‌های رستا» به منظور ایجاد فضایی امن و شاداب ویژه نوجوانان جهت بیان دغدغه‌ها، مسایل و طرح پرسش‌های دوران نوجوانی در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.

این ویژه برنامه که با شعار «به فرداها نگاه کن» برگزار می‌شود، تلاش دارد ضمن نهادینه‌سازی فرهنگ گفت‌وگو و تعامل، جمع دوستانه و صمیمی بین نوجوانان و مربیان ایجاد کرده و فضایی مناسب وعملیاتی برای گفت‌وگوی نوجوانان فراهم کند. علاوه براین، امیدآفرینی و بازکردن چشم‌انداز‌های جدید پیشروی نوجوانان، از دیگر اهداف این برنامه است.

 نخستین جلسه از «بچه‌های رستا» همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی در 14 خردادماه برگزار شد و دومین جلسه آن با موضوع «ایمان و امید در دوران نوجوانی» به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 4 برگزار می‌شود. حجت الاسلام دهبان مهمان این جلسه است و در جمعی دوستانه به سوالات نوجوانان پاسخ می‌دهد. 

در بخش جنبی این جلسه نیز فضایی برای بازی و سرگرمی نوجوانان فراهم شده است تا فضای شاداب و نشاط آفرین برای شرکت‌کنندگان به وجود بیاید. براساس این گزارش، دومین جلسه از «بچه‌های رستا»  فردا سه شنبه 30 خرداد ماه از ساعت 17 در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود. از عموم نوجوانان دعوت می‌شود تا با حضور در این جلسه به بیان دغدغه‌ها و مسایل دوران نوجوانی در موضوع مذکور بپردازند.  فرهنگسرای اشراق واقع در تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره، خیابان جعفر پناه است.

نظر شما