يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۳۲۸۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
دوره تئاتر و بازیگری کودک و نوجوان با حضور مریم کاظمی بازیگر، طراح و کارگردان مطرح تئاتر در مدرسه تابستانی ارسباران برگزار می‌شود.
تئاتر و بازیگری کودک و نوجوان در مدرسه تابستانی ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دوره آموزش تئاتر با هدف کشف و تقویت استعدادهای کودک و نوجوان در زمینه هنر بازیگری، با حضور مریم کاظمی از بازیگران و کارگردانان مطرح کشور در مدرسه تابستانی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

مریم کاظمی متولد ۱۳۴۴ تهران، در سال ۱۳۶۵ از هنرکده آزاد هنرپیشگی تحت نظر مصطفی اسکویی فارغ‌التحصیل شد. پس از آن تحصیلات عالی خود را در دانشگاه تهران دنبال کرد و در سال ۱۳۷۲ مدرک کارگردانی و بازیگری را از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دریافت کرد.

وی از سال ۱۳۷۹ تا کنون با تمرکز بر تئاتر کودک آثار متعددی را در این زمینه تولید و اجرا کرده ‌و مؤسس و سرپرست «گروه تئاتر مستقل» است و جوایز متعدد بازیگری، نویسندگی و طراحی از جشنواره‌های تئاتری و سینمایی را در پرونده هنری خود دارد.

از جمله فعالیت‌های هنری مریم کاظمی می‌توان به عضویت در هیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر، عضویت در هیئت مدیره انجمن کارگردانان خانه تئاتر، نماینده انجمن بازیگران در شورای داوری خانه تئاتر، عضویت در انجمن بازیگران سینمای ایران، تدریس در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اشاره کرد.

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به هنر تئاتر و بازیگری، برای نام نویسی در این دوره به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌ ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ داخلی ۱۲۷ و ۲۲۵ تماس بگیرند.

نظر شما