يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۳۲۸۶۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کارگاه "پی نما (کمیک استریپ)" با حضور سعید رزاقی در مدرسه تابستانی تهران به همت فرهنگسرای سرو در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می شود.

کارگاه های به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای سرو ؛ کارگاه "پی نما (کمیک استریپ)" استاد سعید رزاقی ویژه نوجوانان در روزهای پنج شنبه، از ساعت 15 تا 17، به همت فرهنگسرای سرو در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می شود.

سعید رزاقی، نویسنده و تصویرگر کتاب کودکان و پیشکسوت شاخه پی نما در ایران است. پی نما نزد رزاقی، کلمه فارسی شده کمیک استریپ است و او ده سالی است که دارد روی جا انداختن این واژه اهتمام و به رواج آن سعی و تلاش کرده و می کند. تلقی وی از پی نما، یک سری نماهای پیوسته و متوالی است که مصداق چاپی همان نماهای سینمایی و همراه با داستانهای مخصوص به این قالب هنری هستند. او بر روی پی نما تمرکز ویژه و قابل توجهی داشته و دارد و اغلب آثارش را در این زمینه خلق کرده است. از آثار او که بیشتر در این زمینه هستند ، می‌توان به مجموعه های «مثل آباد» و سرداران نامی ایران و داستانهای امام علی(ع) و مجموعه مدرسه زندگی اشاره کرد.

وی در فعالیتهای متمرکز در زمینه تصویرگری پی نما (کمیک استریپ) به مدت سی سال، تالیف و تصویرگری 14 عنوان کتاب داستانی در زمینه پی نما و نگارش مقالات تخصصی در زمینه پی نما، کشف استعدادهای نویسندگی و تصویرگری در زمینه پی نما ، و پرورش و رشد آنان، همکاری با نشریات و انتشاراتی های مختلف در زمینه کودک و نوجوان، داوری جشنواره های مختلف در رشته پی نما فعالیت داشته است .

علاقه‌مندان برای ثبت نام در دوره ها می توانند به فرهنگسرای سرو خیابان ولیعصر(عج)، ضلع شمالی پارک ، کوی ساعی دوم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‏های ۰۹۳۹۹۸۲۵۸۲۱-۸۶۰۹۵۰۲۳- 88786277تماس بگیرند و یا به سایت فرهنگسرای سرو به آدرس 6.farhangsara.ir مراجعه کنند.

نظر شما