يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۳۲۹۲۴
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
ویژه‌برنامه جهادی کانون‌های مردمی مجتمع فرهنگی هنری نور با عنوان «یاوران امیر» در ایام دهۀ ولایت و آستانۀ عید سعید غدیر خم برگزار می‌شود.

اقدام جهادی کانون‌های مردمی مجتمع فرهنگی هنری نور در آستانه عید سعید غدیربه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقۀ 5؛ کانون‌های مردمی مجتمع فرهنگی هنری نور در اقدامی جهادی به مناسبت عید سعید غدیر خم با عنوان «یاوران امیر»، روز پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه 1402، به منظور اهدای بسته‌های حمایتی ارزاق و پوشاک، به دیدار خانواده‌های کم‌برخوردار در غرب تهران خواهند شتافت.

«یاوران امیر» که به همت اعضای کانون بانوان و کانون کارآفرینی مجتمع فرهنگی هنری نور و با مشارکت مرکز نیکوکاری حضرت هاجر(سلام‌الله علیها) برنامه‌ریزی شده است، در راستای فعالیت‌های جهادی مدیریت فرهنگی هنری منطقۀ 5 و با هدف احیای سنّت حسنۀ اطعام در روز عید غدیر و اجرا خواهد شد.

در این ویژه‌برنامه، ضمن دیدار با خانواده‌های کم‌برخوردار شناسایی‌شده در غرب تهران ، بسته‌های حمایتی ارزاق و پوشاک به مناسبت عیدسعید غدیر خم به این خانواده‌ها اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای حمایت از این برنامه و برنامه‌های مشابه، می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور، واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44088708 تماس بگیرند.

نظر شما