يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۳۲۹۴۰
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، رویداد عینک با برپایی میزهای گفتگوی غدیرشناسی در باغ موزه قصر برگزار می شود.
برپایی میزهای گفتگوی غدیرشناسی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، میزهای گفتگو با موضوع غدیر و مهدویت در قالب رویداد عینک در ضلع جنوبی باغ موزه قصر به مدت سه شب از 14تا 16 تیرماه از ساعت 19 و در سانس های 30 دقیقه ای برگزار می شود.در این رویداد میزهای گفتگو با حضور کارشناسان مذهبی پذیرای شهروندان خواهد بود.

در توضیح این رویداد صمیمی آمده است:

این روزها تو زندگیامون خیلی چیزها داریم که به چشممون نمیاد.وقتایی که حرف از نعمت میشه همیشه یکسری کلیشه به ذهنمون خطور میکنه که واقعا به عمقش بی توجهیم.خیلی کم به نعمت های کوچکی که نبودشون تاثیر بزرگی تو زندگیمون میزارن توجه میکنیم.
مثل بزاق دهن، مثل مژه، مثل وجود تک تک اعضای بدنمون...ما آدمها تو جامعه یاد گرفتیم تا بایت لطف هایی که در حقمون میشه تشکر کنیم حتی اگه بابت اون کار پول بدیم یا بگیریم.چون حداقل باعث میشه حالمون بهتر بشه . حالا به این فکر کنید که خدا چقدر بهمون نعمت فراوان داده که عقلمون حکم میکنه بابت اینها ازش تشکر کنیم .امروز با این توجهاتی که داشتیم انگار یک عینک جدید داریم، عینکی که بهمون این نعمت ها رو بیشتر و واضح تر نشون میده
خود خدا گفته اگر شکر نعمتهایی که بهت دادم رو بکنی، برات بیشترش میکنم اما تو همچین روزی خدا بهمون بهترین و بزرگترین نعمتش رو معرفی کرد، کسی که هم رفیقه هم همراهه هم همیشه هواتو داره .اون نعمت هم کسی نیست جز امیرالمومنین(ع)
از امروز بیایم این نعمت بزرگ و نعمتهای دیگه ی زندگیمون رو با عینکمون بهتر و بیشتر ببینیم.
نظر شما