يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۵
کد خبر: ۱۳۲۹۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
فرهنگسرای سرو برگزار می کند:
کارگاه تصویرگری سید حسام الدین طباطبایی در مدرسه تابستانی تهران به همت فرهنگسرای سرو برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای سرو؛ در مدرسه تابستانی تهران کارگاه تصویرگری حسام الدین طباطبایی روزهای چهارشنبه ، ساعت 7 صبح به همت فرهنگسرای سرو در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می شود.

سید حسام‌الدین طباطبایی متولد 1352 تهران تصویرگر، نقاش، مجسمه‌ساز و مدرس هنر و تصویرگری است. وی فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک از دانشکده هنر و معماری، دانشگاه آزاد، واحد مرکز می باشد. تصویرسازی ۲۰۰ کتاب کودک و نوجوان و مدیریت هنری مطبوعات کودک و نوجوان ، شرکت در نمایشگاه‌های تصویرسازی درایران، هند، صربستان و ایتالیا ازجمله سوابق هنری این هنرمند است. سید حسام‌الدین طباطبایی، علاوه بر سوابق یادشده ، برنده بیش از 10 جایزه داخلی و بین‌المللی از جمله پادورا (ایتالیا )، برگزیده‌ی نمایشگاه تصویرسازی بلگراد، برنده جایزه جشنواره‌ های مطبوعات، هنر جوان، خیال و رؤیا، جهان اسلام، کتاب های درسی و جشنواره‌ مولانا شده است. این هنرمند تصویرگر ، در 20 نمایشگاه گروهی تصویرسازی داخلی و بین‌المللی نیزبا آثارش حضورداشته و چند نمایشگاه انفرادی هم برگزار کرده است.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در دوره ها می توانند به فرهنگسرای سرو خیابان ولیعصر(عج)، ضلع شمالی پارک ، کوی ساعی دوم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‏های ۰۹۳۹۹۸۲۵۸۲۱-۸۶۰۹۵۰۲۳- 88786277تماس بگیرند و یا به سایت فرهنگسرای سرو به آدرس 6.farhangsara.ir مراجعه کنند.

نظر شما