يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۳۳۲۵۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
دوره آموزشی طراحی کاراکتر با حضور عباس گودرزی مدرس و طراح حرفه ای کاریکاتور، روزهای یکشنبه ساعت 16 در مدرسه تابستانی فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می شود.
دوره آموزشی طراحی کاراکتر در مدرسه تابستانی فرهنگسرای انقلاب اسلامیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با  مبانی شناخت خط و ابزار طراحی و استفاده از انواع خط در طراحی کاریکاتور، آموزش طراحی سر و شناخت تناسبات آن، طراحی شخصیت های متنوع و متفاوت در یک قاب، طراحی حالت های مختلف چهره در کاریکاتور( شاد، غمگین، عصبانی و ...)، طراحی چهره شخصیت های خاص، طراحی و شناخت تناسبات فیگور از زاویه های متفاوت و در حالت های متفاوت، طراحی لباس های مختلف و اصول آن در کاریکاتور ، طراحی دست و پا و انواع کفش و ... آشنا می شوند.

عباس گودرزی فارغ التحصیل کارشناسی نقاشی و هنرهای تجسمی، فعالیت هنری را از سال ۷۲ در رشته گرافیک آغاز کرد. او به عنوان مدیر سایت تخصصی کاریکاتور "تلخندک” مقام های کثیری را در جشنواره های مختلف کسب کرده است.

 کسب مقام اول در جشنواره عمار، جشنواره ملی بصیرت، جشنواره هنری، پاسخ تحریم، تدریس در دانشگاه شهید باهنر کرمان، موسسه طلوع حق، همکاری با روزنامه های جام جم، جوان، خبرگزاری فارس، نسیم آنلاین، نشریه فرهنگی ترنج، نشریه فراشهر، شهرداری تهران و معاونت فرهنگی وزارت علوم از دیگر فعالیت های ایشان است . وی نویسنده کتاب تلخندک ، تصویر سازی ۶ جلد کتاب کودک با موضوعات آموزشی ، کتاب منطق الزور است.

این دوره آموزشی روزهای یکشنبه از ساعت 16 تا 19 در واحد آموزش فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی، ابتدای خیابان کمیل شرقی برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55415695 تماس بگیرید.
نظر شما