يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۳۳۳۹۹
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
با حضور برنامه ریزان و دستیاران کارگردان سینمای ایران؛
نخستین گعده «هم پیشه» با حضور برنامه ریزان و دستیاران کارگردان سینمای ایران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نخستین دورهمی سینمایی «هم پیشه» به مدیریت مریم پیرکاری، با حمایت موسسه تصویر شهر و با حضور جمعی از اهالی سینما، عصر روز دوشنبه 26 تیرماه در باغ موزه هنر ایرانی برگزار شد.
در این مراسم که با گردانندگی منصور ضابطیان برگزار شد، علاوه بر برنامه ریزان و دستیاران کارگردان سینمای ایران، جمعی از بازیگران، کارگردانان، تهیه کنندگان و دانشجویان رشته سینما نیز حضور داشتند.
 در این برنامه از «سوسن دین محمد»، «مسعود میمی» و «نورالدین گودرزی» به عنوان سه تن از پیشکسوتان صنف برنامه ریزی و دستیار اول کارگردانی تجلیل شد.

«هم پیشه» با هدف کشف و حمایت از استعدادهای جوان با حضور سینماگران مطرح سینمای ایران برگزار می شود و در این دورهمی ها، دانشجویان علاقمند می توانند از تجربیات پیشکسوتان صنوف مختلف سینما بهره برده و برای ورود به این عرصه استعدادهای خود را به نمایش بگذارند.

در اولین دورهمی «هم پیشه»، رابعه مدنی، رابعه اسکویی، معصومه آقاجانی، بانیپال شومون، محمد حسن زاده، فرید سجادی حسینی، علی جناب، علی درخشنده، مهدی بدرلو، امیرحسین حداد، مهاجر توحیدپرست، محسن علی اکبری، سعید خانی، مسعود عجمی، کتایون درخشان وزیری، علیرضا ناصربخت، پوریا حیدری اوره، محمد منتظمی، سیاوش رمضانلو، سعید بشیری، مریم رادپور، حمید علیپور، سیامک راشدی، سروش حسین جانی، علیرضا نجف زاده، محمدامین شعرباف، سمیرا حسین زاده، ذبیح الله صمدی، سارا روستاپور، حامد بقائیان، حسین پورکریمی، نازنین احمدی، میثم دامن زه، ابراهیم نائیج، مریم بحرالعلومی و محمدحسن هندی حضور داشتند.

نخستین گعده «هم پیشه» برگزار شد



نخستین گعده «هم پیشه» برگزار شد
نظر شما