يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۳۳۵۱۶
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
فرهنگسرای کارو تعاون با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 و به مناسبت فرارسیدن ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مسابقه عکاسی با عنوان"رواق حسینی" را با هدف تبیین بازشناسی فرهنگ عاشورایی و زنده نگه داشتن شورحسینی برگزار می‌کند.

چهارمین دوره مسابقه عکاسیبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، داود حشمتی رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این مطلب اظهار داشت؛ با هدف تجلیل از نقش آحاد جامعه در احیای سنت حسنه ی سیاه پوش کردن سردر و داخل منازل در ماه محرم مسابقه عکاسی با عنوان "رواق حسینی" برگزار می شود تا تصاویر ناب از این شکوه حسینی در سطح شهر ثبت و ضبط گردد.

وی گفت: این مسابقه ویژه نوجوانان گروه سنی 11 تا 18 سال است و علاقه مندان می‌توانند حداکثر 3 عکس گرفته شده توسط موبایل و یا دوربین عکاسی خود را با ذکر مشخصات (نام و نام خانوادگی، کدملی، سن و شماره تماس) به شماره تماس 09124048792در نرم افزار بله و یا ایمیل به نشانی Revaghehoseini@gmail.com ارسال نمایند همچنین با بارگذاری عکس در صفحات مجازی خود با هشتگ #مسابقه_رواق_حسینی و تگ کردن صفحه رسمی فرهنگسرای کار و تعاون به نشانی @farhangsarakar در این مسابقه شرکت نمایند. که در پایان به ده نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.

لازم به ذکر است: این مسابقه به همت فرهنگسرای کار و تعاون و با مشارکت معاونت اموراجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 9برگزار می‌شود. وعلاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی بزرگراه یادگار امام جنوب - تقاطع خیابان هاشمی- فرهنگسرای کارو تعاون مراجعه و یا با شماره تماس دبیرخانه مسابقه 66029060تماس بگیرند .

نظر شما