يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۵
کد خبر: ۱۳۳۷۰۶
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
کانون عکاسی شفق روز سه شنبه 17 مرداد ساعت 16 در خانه موزه دکتر علی شریعتی کارگاهی را با حضور استاد حمید سمیعی برگزار می کند.
بررسی تأثیر انواع فوبیا در هنر عکاسی و راهکارهای مقابله با آنهابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،کانون عکاسی شفق فرهنگسرای سرو همواره با دعوت از اساتید با تجربه دانشگاه سعی بر پیشرفت هنر عکاسی در نوجوانان و جوانان اعضاء کانون خود را دارد.

از همین روی در کارگاه های خود که به صورت دو هفته یک بار در موزه دکتر علی شریعتی برگزار می گردد با نقد و بررسی عکس های هنرجویان آنان را ترغیب و تشویق به خوب دیدن و خوب ثبت کردن می کند. 

کارگاه این هفته کانون روز سه شنبه 17 مرداد ماه ساعت 16 در موزه دکتر شریعتی با حضور  حمید سمیعی برگزار خواهد شد. موضوعی که استاد سمیعی در این کارگاه بررسی خواهند کرد، تأثیر انواع فوبیا در هنر عکاسی و راهکارهای مقابله با آنها است.

 ترس از عدم توانایی در انتقال پیام، ترس از قضاوت کردن، ترس از رویدادی غیر مترقبه همچون: ترس از دست دادن صحنه غیر زنده و یا ترس از تنظیمات اشتباه دوربین و ترس از عدم امنیت شغلی و ... از سری ترس هایی است که ممکن است هر عکاسی در این رشته با آنها روبه رو شود از این جهت در این کارگاه با بررسی فوبیاهای ممکن و غیر ممکن سعی بر آموزش راهکارهای مقابله با آن ها را دارد.

علاقه مندان و دانشجویان رشته عکاسی می توانند برای بازدید رایگان از موزه دکتر علی شریعتی و همچنین حضور در کارگاه به نشانی: خیابان جمال زاده شمالی، نرسیده به خیابان دکتر فاطمی غربی، کوچه تادر، شماره 9 مراجعه نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66565565 تماس بگیرید.



نظر شما