يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۳۴۰۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
دبیر دومین نمایشگاه ملزومات سفر اربعین و کالای فرهنگی خانواده «سلام» گفت: این نمایشگاه از روز سه شنبه ۳۱ مرداد تا یکشنبه ۱۰ شهریور در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
نمایشگاه ملزومات سفر اربعین و کالای فرهنگی خانواده برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مهسا فرزان دبیر دومین نمایشگاه ملزومات سفر اربعین و کالای فرهنگی خانواده «سلام»گفت: دومین نمایشگاه ملزومات سفر اربعین و کالای فرهنگی خانواده «سلام» از روز سه شنبه ۳۱ مرداد تا یکشنبه ۱۰ شهریور با هدف ایجاد بستری برای تسهیل در خرید ملزومات سفر اربعین و کالای فرهنگی خانواده‌ها در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
وی افزود: این دوره از نمایشگاه در ۷۲ غرفه به نیت شهدای کربلا برگزار می‌شود؛ عدد ۷۲ برای مان بسیار مهم است و اعتقاد بسیاری به این عدد داریم. سال گذشته اولین دوره این نمایشگاه را از ۹ تا ۱۴ شهریور در مصلی برگزار کردیم و شاهد حضور تولیدکنندگان از نقاط مختلف کشور همچون همدان و قم بودیم.
دبیر دومین نمایشگاه ملزومات سفر اربعین و کالای فرهنگی خانواده «سلام» گفت: مخاطبان این نمایشگاه تنها زائران اربعین نیستند، بلکه همه خانواده‌هایی هستند که برای ایام اربعین و عرض ارادت به آقا عبدالله قصد اقامه عزا دارد. این نمایشگاه برای آقایان، بانوان، کودکان و نوجوانان است.
وی ادامه داد: همزمان با نمایشگاه سلام، نمایشگاه فرزند من با محتوای نوشت افزار برگزار می‌شود. این نمایشگاه‌ها در سالن رواق شرقی برگزار می‌شود که شاهد برگزاری نمایشگاه سلام در سالن یک و نمایشگاه فرزند من در سالن دو هستیم.
فرزان گفت: دومین نمایشگاه سلام در ۷۲ غرفه شامل گروه کالایی پوشاک، وسایل کمپینگ و سفر آسان، محصولات فرهنگی همچون پرچم، کتیبه، محصولات کودک و نوجوان، کالای سبک زندگی، فروش ارز دولتی، فروش سیم کارت همراه اول ویژه زوار اربعین، آموزش عربی رایگان. خدمات بیمه زائر، راهنمایی تردد در کشور عراق و حمل و نقل در عراق است. همچنین نمایشگاه سلام تنها نمایشگاهی است که کالای کمپینگ برای سفر آسان ارائه می‌کند.
وی با اشاره به ارائه تخفیف‌های مناسب در نمایشگاه ملزومات سفر اربعین و کالای فرهنگی خانواده «سلام» گفت: در این نمایشگاه غرفه‌های تخصصی چادر هم خواهیم داشت. به تولیدکنندگان به هنگام قرارداد اعلام کرده‌ایم که قیمت کالاهای شأن را قیمت مناسب و بیشتر از بازار نباشد. همچنین قرار است آنها بین ۵ تا ۱۵ درصد تخفیف در عرضه کالاهای شأن داشته باشند.
دبیر دومین نمایشگاه ملزومات سفر اربعین و کالای فرهنگی خانواده «سلام» گفت: ما در این نمایشگاه برای دهک‌های مختلف کالای مناسب با هر نوع قیمت و کیفیت داریم. همچنین قرار است یکسری از تولیدکنندگان تحت پوشاک الیاف طبیعی در این نمایشگاه حضور داشته باشند. محصولات ارائه شده در این نمایشگاه عام پسند است و برای همه اقشار مختلف جامعه، محصولات مناسبی داریم.
وی افزود: ۱۰ درصد از نمایشگاه ملزومات سفر اربعین و کالای فرهنگی خانواده «سلام» پوشاک است و رویکردمان عفاف و حجاب نیست بلکه بیشتر هدف مان تسهیل گری سفر زوار اربعین است.
نظر شما