يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۳۴۰۵۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
به همت فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود
فرهنگسرای ارسباران همایش «یادمان نیکان» را جمعه سوم شهریورماه با هدف تقدیر از جوانان شایسته شهر تهران در عرصه‌های گوناگون برگزار می‌کند.

تقدیر از جوانان شایسته شهر تهران در همایش «یادمان نیکان»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همایش «یادمان نیکان» با هدف تقدیر از جوانان شایسته شهر تهران در موضوعات مذهبی و دینی، اجتماعی و فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و پژوهشی و چهره‌های ملی و بین‌المللی جمعه سوم شهریورماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

تقدیر از جوانان شایسته شهر تهران و یادمان درگذشتگان نیکنام، توجه به فرهنگ دینی و اسلامی و خانواده و فرزند به عنوان الگوی مؤثر جامعه اسلامی و ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران و نخبگان فرهنگی و هنری جوان از اهداف برگزاری این همایش است.

۱۴ جوان برگزیده نخستین دوره همایش «یادمان نیکان» طی این مراسم جایزه و نشان همایش را دریافت می‌کنند. یادبود زنده‌یاد سید محسن بنی‌هاشمی جوان نیکوکار و رونمایی از کتاب دوجلدی ایشان با عنوان «جایگاه ارزش‌های انسانی در آموزه‌های اسلامی» از بخش‌های دیگر این مراسم خواهد بود.

علاقه‌مندان برای حضور در همایش می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

نظر شما