يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۳۴۱۴۰
|
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
شرح و تفسیر نهج‌البلاغه با نگرشی نوین، به همت کانون نهج‌البلاغه مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار خواهد شد.

شرح و تفسیر حکمت 320 نهج‌البلاغه در مجتمع فرهنگی هنری نوربه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ نشست اخیر کانون نهج‌البلاغه مجتمع فرهنگی هنری نور با عنوان «نگرشی نوین بر نهج‌البلاغه»، دوشنبه، ششم شهریور 1402، از ساعت 16، به شرح و تفسیر حکمت 320 نهج‌البلاغه می‌پردازد.

به نقل از دبیر کانون نهج‌البلاغه مجتمع فرهنگی هنری نور، این کانون با هدف شناخت روزآمد و اشاعۀ نهج‌البلاغه در سبک زندگی مخاطبان، در نشستهای هفتگی خود طی فصل تابستان، با حضور محمود حکیم تشکر، مدرّس دانشگاه و پژوهشگر نهج‌البلاغه و علوم قرآنی، با نگرشی نوین و روزآمد به بررسی خطبه‌ها و نامه‌های امیرالمؤمنین، حضرت علی علیه‌السلام در نهج‌البلاغه می‌پردازد.

حکیم تشکر در ادامۀ جلسات خود، به شرح و تفسیر حکمت 320 نهج‌البلاغه در باب «صحيح سؤال کردن و آزرده نکردن دیگران» خواهد پرداخت. حضور در این برنامه برای عموم، رایگان است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور، واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب، سالن آمفی‌تئاتر آفتاب مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44088708 تماس بگیرند.

نظر شما