يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۵
کد خبر: ۱۳۴۱۶۹
|
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
نمایش موزیکال «ترگل» به نویسندگی محمد برومند و کارگردانی متین حسنی‌پور در سالن نمایش فرهنگسرای فردوس برای کودکان اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه پنج؛ نمایش موزیکال «ترگل»، به نویسندگی محمد برومند و کارگردانی متین حسنی‌پور، از 5 تا 31 شهریور 1402، همه روزه به جز شنبه و یک‌شنبه، در سالن نمایش فرهنگسرای فردوس به روی صحنه برده خواهد شد.

به گفتۀ سید احمد رسولی، کارشناس مسوول هنری فرهنگسرا، نمایش موزیکال «ترگل» با هدف ایجاد فضای مفرّح برای کودکان، همراه با ارائۀ آموزه‌های اخلاقی به آنان اجرا خواهد شد. متین حسنی‌پور، کارگردان «ترگل»، در این نمایش سعی کرده است مفاهیم اخلاقی و انسانی را با استفاده از داستانی در ارتباط با حیوانات به کودک انتقال دهد.

«ترگل» دختربچه‌ای است که معنای دوستی را درک نکرده است. او در مزرعه با خروسش زندگی می‌کند، اما با دیدن مرغ همسایه تصمیم می‌گیرد خروسش را با مرغ عوض کند! و پس از مدتی دوستی با مرغ، دوباره تصمیم می‌گیرد مرغش را با مرغابی عوض کند؛ اما دوستانش برایش نقشه‌ای می‌کشند که... .

«ترگل» به نویسندگی محمد برومند و کارگردانی متین حسنی‌پور، با بازیگری سپیده کرمی، امیرحسین فارسی، ملینا گنجعلی و متین حسنی‌پور، تا پایان شهریور، همه روزه به جز شنبه‌ها و یک‌شنبه‌ها، از ساعت 17 برای عموم و صبح‌ها ویژۀ مدارس و مهدکودکها به روی صحنه برده خواهد شد.

علاقه‌مندان برای تهیۀ بلیط می‌توانند با مراجعۀ حضوری به نشانی فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به تارنمای http://ferdos.farhangsara.ir مراجعه کنید یا برای رزرو و هماهنگی با تلفن 44081039 تماس بگیرید.

نظر شما