يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۹
کد خبر: ۱۳۴۲۴۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
کانون آهسته‌گامان فرهنگسرای فردوس، دومین جلسه از دوره‌ی حضوری روان‌شناسی آموزش را برای خانواده‌های دارای فرزند با نیاز ویژه، برگزار می‌کند.

«روان‌شناسی آموزش» برای خانواده‌های دارای فرزند با نیاز ویژهبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ کانون آهسته‌گامان فرهنگسرای فردوس با مشارکت انجمن آهسته‌گامان ایرانیان، دومین جلسه از دوره‌ی روان‌شناسی آموزش برای خانواده‌های دارای فرزند با شرایط ویژه را روز شنبه یازدهم شهریور 1402 از ساعت 9 تا 11:30 در سالن آفرینش فرهنگسرای فردوس برگزار می‌کند.

در این جلسه که با حضور و سخنرانی دکتر طلعت کاویانپور، استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه صنعتی شریف و رئیس انجمن آهسته‌گامان ایرانیان برگزار می‌شود، موضوع تقویت فرهنگ گفتاری، شنیداری و نوشتاری در بین اعضای خانواده‌های دارای فرزند کم‌توان و با نیاز ویژه، بحث و بررسی و به سؤالات مخاطبان پاسخ داده خواهد شد.

در حاشیه این جلسه نیز کارگاه نقاشی و خلاقیت، ویژه کودکان دارای نیازهای ویژه برگزار می‌شود.

کانون آهسته‌گامان به عنوان یکی از کانونهای برتر فرهنگسرای فردوس، با همکاری و هماهنگی انجمن آهسته‌گامان ایرانیان، در زمینه‌های مختلف توانمندسازی و ارتقای ظرفیت فکری و روحی والدین دارای فرزند با نیاز ویژه (استثنایی)، فرهنگ‌سازی و اصلاح نگرش جامعه نسبت به معلولیت و احقاق حقوق این قشر، فعالیت می‌کند.

علاقه‌مندان و به خصوص خانواده‌های دارای فرزند با نیاز ویژه، برای شرکت در این دوره می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در: فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ferdos.farhangsara در فضای مجازی مراجعه کنید یا با شماره 44058900 تماس بگیرید.

نظر شما