يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۳۴۳۳۴
|
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
کودکان در برنامه «زیر چتر قصه» خانه فرهنگ میثاق با تکنیک‌های کاربردی مانند؛ پرسشگری، نقد موثر، مشارکت جویی ، سهم بخشی، مسئولیت پذیری و خودشناسی آشنا می‌شوند.

آموزش نقدپذیری و مسوولیت پذیری به کودکان در زیر چتر قصهبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ خانه فرهنگ میثاق با هدف آشنایی کودکان با چندیدن تکنیک کاربردی در زندگی همراه با مطالعه گروهی و ساخت کاردستی ، کارگاه جذّاب و مفرّح «زیر چتر قصه» را روز سه‌شنبه14 شهریور1402 برگزار خواهد کرد.

 در این برنامه که با محوریت قصه‌گویی و در کتابخانه میثاق با هدایت کارشناسان حوزۀ کتاب، زهرا نوری و شادی مرندی برگزار می‌شود، کودکان ضمن خوانش کتاب «اگر من نباشم » در خصوص هستی، جانداران ، بخشش کردن و روحیه پرسشگری تکنیک های کاربردی را می آموزند.

کتاب «اگر من نباشم» سومین کتاب تالیفی رضی هیرمندی است که ترانه نایینی تصویرگری آن را انجام داده است . دو کتاب «از شکوفه تا درخت» و «در هر دل آوازی هست» از کتاب های دیگر این نویسنده با نگاه پرورش خودنگری با ابزار طبیعت و گفتگوی فعال است.

«زیر چتر قصه» عنوان برنامه‌ای ویژۀ کودکان است که با هدف آموزش مهارت‌های اجتماعی و فردی و تقویت قوۀ خلاقیت کودکان، با بهره‌گیری از ابزار هنر و تکنیک‌های خلاقیت، روزهای سه‌شنبه، از ساعت 17 در کتابخانۀ میثاق برگزار می‌شود.

والدین علاقه‌مند می‌توانند برای حضور کودکان خود در این برنامه، به کتابخانه میثاق، واقع در: بلوار آیت‌الله کاشانی، انتهای خیابان مهران، خانه‌فرهنگ میثاق مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44082461 تماس بگیرید.

نظر شما