يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۳۴۴۱۳
|
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
جشنواره «سلام مدرسه» با محوریت استقبال از بازگشایی مدارس از 16 شهریور تا پایان مهرماه در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنرجشنواره «سلام مدرسه» در باغ کتاب؛ از عرضه لوازم التحریر به‌صرفه تا مهارت‌آموزی دانش‌آموزان، جشنواره «سلام مدرسه» به مناسبت بازگشت دانش‌آموزان به مدرسه و با هدف ایجاد تجربه‌ای خوشایند از بازگشت به مدرسه برای کودکان برگزار می‌شود.
این جشنواره با بخش‌های مختلفی همچون عرضه لوازم التحریر با قیمت مناسب، کارگاه‌های دست‌ورزی و مهارت‌آموزی، بازی‌های فناورانه، استعدادیابی و برگزاری جشن‌های آغاز سال تحصیلی جدید برای مدارس از 16 شهریور تا پایان مهرماه در باغ کتاب برپا می‌شود.
لوازم التحریر باکیفیت و به‌صرفه و کارگاه‌های مهارت‌آموزی برای دانش‌آموزان
در جشنواره «سلام مدرسه» لوازم التحریر باکیفیت زیر قیمت مصرف‌کننده در غرفه مربوط به این جشنواره واقع در فروشگاه بزرگسال باغ کتاب (سروستان) عرضه می‌شود. همچنین کارگاه‌های مهارت‌آموزی شامل زیبانویسی، درست نشستن و دست‌ورزی با هدف تقویت دست‌های دانش‌آموزان و مهارت‌های یادگیری آن‌ها در این مجموعه برگزار می‌شود.
پویشی برای آشنایی با فناوری
جشنواره «سلام مدرسه» پویشی فناورانه «مدرستو بساز» را با هدف آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های مربوط به فناوری برگزار می‌کند. در این پویش دانش‌آموزان با استفاده از نرم‌افزارها و بازی‌های بومی‌سازی شده، مدرسه مورد علاقه خود را طراحی می‌کنند. در پایان پویش، این طرح‌ها در نمایشگاهی نمایش داده خواهد شد.
کشف استعداد دانش‌آموزان
استعدادیابی از بخش‌های دیگر این جشنواره است. در این بخش دانش‌آموزان می‌توانند به صورت رایگان از آزمون‌های استعدادیابی و کشف توانمندی‌ها بهره‌مند شوند.
باغ کتاب تهران با در اختیار داشتن سالن‌های نمایش و گروه‌های هنری، امکان برگزاری نمایش عروسکی، تئاتر کودک و جشن‌های شروع سال تحصیلی مدارس را دارد.
علاقه‌مندان می‌توانند به صورت گروهی و انفرادی در این جشنواره شرکت کنند. برای ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر با شماره 09375277113 و برای رزرو سالن با شماره 96045703-021 تماس بگیرید
نظر شما