يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۳
کد خبر: ۱۳۴۴۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
نمایشنامه‌ « بانوی بی همتا » به نویسندگی محمدعلی جلیلی و کارگردانی افشین فکوری درباره دو زوج مسیحی به نام وهب و هانیه است که در قالب نمایشنامه‌خوانی رادیویی در فرهنگسرای عطار نیشابوری خوانش می‌شود.
نمایشنامه‌خوانی « بانوی بی همتا » در فرهنگسرای عطاراجرا می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،در ششمین برنامه "آوای صحنه" این بار نمایشنامه " بانوی بی همتا "به نویسندگی محمدعلی جلیلی و کارگردانی افشین فکوری روز سه شنب 21 شهریور1402 ساعت18 در فرهنگسرای عطار نیشابوری اجرا خوانی می شود.
افشین فکوری و زهره وفایی فرد نقش خوانان  و مریم جعفری تهرانی صحنه خوان این نمایشنامه را تشکیل می دهند.
بانوی بی همتا، درباره دو زوج مسیحی به نام وهب و هانیه است که با مادر وهب در روستایی بی آب و علف به نام ثعلبیه زندگی می‌کنند.

وهب از سوی یاران امام حسین (ع) دعوت می‌شود به لشگریان آن حضرت بپیوندد؛ به همین دلیل وی به دیدار امام رفته و به دین اسلام روی می‌آورد و پس از وی هانیه و مادرش نیز مسلمان می‌شوند. وهب پس از رشادت‌های فراوان در واقعه عاشورا و سرزمین کربلا به فیض شهادت نائل می‌شود.
علاقه‌مندان برای حضور رایگان در این برنامه می‌توانند به نشانی: میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان امیرقلی، فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن: 55135553 تماس بگیرند.
نظر شما