چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۱
کد خبر: ۱۳۴۴۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
نمایش فریادهای نیمه شب وحشی از 19 شهریور تا سوم مهر در سالن استاد محمد پردیس تئاتر تهران به روی صحنه می‌رود.
«فریادهای نیمه شب وحشی» در پردیس تئاتر تهرانبه گزارش روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش فریادهای نیمه شب وحشی به کارگردانی پوران رحمانی پناه و نویسندگی سعید سوری از 19 شهریور تا سوم مهر ساعت 18 در سالن استاد محمد پردیس تئاتر تهران به روی صحنه می‌رود.

در این نمایش، پوران رحمانی پناه، سعید سوری، ابراهیم حاجی علیزاده، آیلین جهانشاهلو، الهه پورآقابالایی ، امیرمهدی جعفری به ایفای نقش می‌پردازند.این نمایش به داستانی ‌پرچالش از توبه حربن یزید ریاحی میپردازد. همسر حربن یزید ریاحی که مخالف حضور همسرش در کربلا و جنگ با حسین بن علی (ع) بود، درگیر توهماتی می‌شود که باید با آن‌ها بجنگد و مهم‌ترین تصمیم زندگیش را بگیرد. دو نفر از توهمات نمادی از خیر و دو نفر نمادی از شر هستند و مابقی توهمات سرگردان ذهن او هستند. 

در نبرد نیان خیر و شر در ذهن همسر حر، و رفت و بازگشتها به آینده و گذشته قبل از واقعه عاشورا، او تصمیم می‌گیرد که با همراهی و توهمات، به ذهن شوهرش که در شب عاشورا متزلزل و سر درگم است هجوم ببرند. با روبه رو شدن حر و همسرش در تخیلات حر و شروع دعوای عقل در برابر دل، ناگفته‌های عاشقانه و جنگجویی‌ها، رویاهای بافته شده به طلا و فرماندهی کردن‌ها را عشق به اهل بیت پیروز می‌شود و حر بن یزید ریاحی توبه کرده و باز می‌گردد.

از دیگر عوامل اجرایی در این نمایش، محمد خوش آبی مجری طرح، کیمیا بیات منشی صحنه، فاطمه حضوری، امیرعلی اسعدی نور و صوت، مریم رحمانی پناه طراح لباس و پوران رحمانی پناه به عنوان گرافیست حضور دارند. 
همچنین سید محمد رضا شیخ الاسلامی مشاور مذهبی این نمایش را بر عهده داشته است. 
برای تهیه بلیت می‌توانید به سایت تیوال یا لینک زیر مراجعه کنید:



مطالب مرتبط
نظر شما