يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۳۴۶۷۸
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
نمایشگاه گروهی عکس به همت کانون فرهنگی هنری تصویر فصل شنبه اول مهر ماه در نگارخانه آبی افتتاح شد و تا 6 مهر میزبان شما خواهد بود.
افتتاحیه نمایشگاه گروهی عکس در نگارخانه آبیبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ ؛ نمایشگاه گروهی عکس به همت فرهنگسرای امید و کانون فرهنگی و هنری تصویر فصل در نگارخانه آبی برگزار می‌شود. این نمایشگاه روز شنبه اول مهر ماه ساعت 14 در نگارخانه آبی افتتاح شد و پذیرای عموم مخاطبان بود.

این نمایشگاه به سرپرستی جواد علمی‌نیا و با هدف به نمایش گذاشتن آثار هنرمندان کشور و حمایت از عکاسان و با حضور محمدحسین ذوالفقاری ، علی اکبر کهربایی و جلال الدین سخا از اساتید عکاسی تا ۶ مهر ماه دایر خواهد بود.

 در این نمایشگاه گروهی ۳۰ اثر از آثار هنرمندانی همچون مریم رضایی ، سولماز اسدی ، مریم قمر طالع پور ، البرز اخلاقی ، امیرحسین لولوی ، ندا فراز ، زهرا اله یاری ، فریماه عادله ، مریم غفاری منش ، نرگس شاه رکنی ، علی جارچی ، نسرین معمرپور کرگان ، مهناز محسن زاده کرمانی ، سید محمد تبریزی و هستی رضازاده در سایز 70×50 ، با موضوع آزاد و تکنیک لنداسکیپ و ماکروگرافی در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.
از علاقمندان به حوزه هنر و عکاسی دعوت می شود تا جهت بازدید از این نمایشگاه از اول مهر ماه به مدت یک هفته از ساعت ۱۲ تا ۱۶ به نگارخانه آبی واقع در خیابان ۱۷ شهریور ، خیابان خشکبارچی ، بوستان خیام ، فرهنگسرای امید مراجعه نمایند.
نظر شما