يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۳۵۱۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
هفتمین نشست «اهل کتاب» چهارشنبه ۲۶ مهرماه با معرفی و نقد و بررسی کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» در کتابخانه داوودیه منطقه ۳ برگزار می‌شود.
هفتمین نشست «اهل کتاب» با معرفی و نقد و بررسی کتاب «هنر شفاف اندیشیدن»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، هفتمین نشست «اهل کتاب» چهارشنبه ۲۶ مهرماه ساعت ۱۵:۳۰ با معرفی و نقد و بررسی کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» در کتابخانه داوودیه منطقه ۳ برگزار می‌شود.

در این نشست روح‌انگیز راهگانی، حوریه حافظیان و ستاره روشنی به عنوان کارشناسان حوزه کتاب حضور خواهند داشت و به خوانش و نقد و بررسی کتاب انتخاب‌شده برای این نوبت از نشست «اهل کتاب» می‌پردازند.

کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» نوشته رولف دوبلی نویسنده سوئیسی است که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده. این کتاب ۹۹ خطای رایج هنگام اندیشیدن را در ۹۹ فصل کوتاه توضیح می‌دهد. عادل فردوسی‌پور، بهزاد توکلی و علی شهروز مترجمان این کتاب هستند که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار نشر ایران به حساب می‌آید.

علاقه‌مندان و دوستداران کتاب و کتابخوانی برای شرکت در این نشست ادبی می‌توانند به خیابان دستگردی، خیابان تبریزیان، خیابان نامی، کتابخانه داوودیه مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۹۰۵۹۵۹ تماس بگیرند.

نظر شما