يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۳۵۳۸۳
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
تیم رسانه‌ای مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در مرز اردن مستقر شد تا از نزدیک اتفاقات اخیر جنگ غزه و رژیم صهیونیستی را به تصویر بکشد.
تیم ایرانی برای ثبت مقاومت غزه در مرز اردن مستقر شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در پی حملات رژیم صهیونیستی به غزه، موجی از همبستگی با مردم فلسطین در سراسر جهان به راه افتاده است. در عراق نیز مردم در اعتراض به این حملات، به مرزهای اردن و فلسطین اشغالی هجوم آورده‌اند.

به نقل از ایسنا،در پی حملات رژیم صهیونیستی به غزه، مردم عراق در اقدامی، جبهه مردمی دفاع از مردم مظلوم غزه را تشکیل دادند.

تیم رسانه‌ای مرکز هنری رسانه ای نهضت با حضور در این جبهه، از نزدیک فعالیت‌های مردم عراق برای حمایت از مردم مظلوم غزه را پوشش می دهند.

این تیم متشکل از خبرنگاران، مستندسازان و عکاسان است که قصد دارند با تولید محتواهای خبری، مستند و تصویری، روایتی دقیق از اتفاقات اخیر را ارائه دهند.

محمد شاهی ـ مدیر روابط عمومی مرکز هنری رسانه ای نهضت ـ با بیان اینکه که رسانه‌ها نقش مهمی در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی درخصوص رویدادهای مهم ایفا می‌کنند، به ایسنا گفت: با توجه به اهمیت موضوع جنگ غزه و رژیم صهیونیستی، تصمیم گرفتیم تیم رسانه‌ای خود را به مرز اردن اعزام کنیم تا از نزدیک اتفاقات این رویداد را به تصویر بکشیم. این تیم قصد دارد با تولید محتواهای خبری، مستند و تصویری، روایتی دقیق و مستند از این رویداد مهم ارائه دهد.  

وی افزود: امیدوارم که حضور این تیم بتواند در آگاهی‌بخشی و اطلاع رسانی به مردم در خصوص حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی نقش موثری ایفا کند.
نظر شما