يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۲
کد خبر: ۱۳۵۳۹۱
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تزئینی و خانگی مربیان هنری و بانوان با عنوان «میز هنر» هر هفته روزهای سه شنبه در خانه فرهنگ خزانه برپا می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ سارا زارعی، رییس خانه فرهنگ خزانه در خصوص چگونگی و زمان اجرای این برنامه گفت: در برپایی « میـزهـنر» در خانه فرهنگ خزانهاین نمایشگاه که هر هفته روزهای سه شنبه از ساعت 10 صبح تا 16 در این مرکز بر پا می شود، شماری از مربیان آموزش هنری این خانه فرهنگ درکنار دیگر بانوان هنرمند منطقه حضور داشته و تولیدات و توانمندی های هنری خود را در معرض بازدید عموم شهروندان قرار می دهند.
زارعی ادامه داد: ساخت ظروف سفالین با چرخ سفالگری همراه با رنگ آمیزی و پخت لعاب، دوخت کیف، کفش و مصنوعات چرمی و تزئینی به همراه چاپ روی چرم و همچنین تولید زیورآلات و هنرهای تزئینی در کنار دیگر صنایع خانگی از جمله تولیدات ارائه شده در این نمایشگاه است. 
رییس خانه فرهنگ خزانه با اشاره به شروع به کار این نمایشگاه از ابتدای تابستان جاری افزود: تقریبا این نمایشگاه بیستمین «میزهنر» است که با هدف ترغیب و تشویق بانوان هنرمند از ابتدای تابستان سال جاری آغاز به کارکرده است. در این برنامه دختران و بانوان هنرمند با ارائه محصولات (صنایع دستی و هنرهای خانگی و تزئینی)، توانمندی های خود را به نمایش گذاشته و درکنار ایجاد فرصت مناسب برای آموزش مهارت های هنری، با فعالان حوزه های‌ مختلف کارآفرینی ارتباط موثر ایجاد می کنند.
علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به نشانی: فلکه اول خزانه بخارایی، خیابان شهید پرستویی، خانه فرهنگ خزانه، مراجعه کرده یا با شماره تلفن :55076006-021 تماس بگیرند.

نظر شما