يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۴
کد خبر: ۱۳۵۴۴۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
خانه فرهنگ مهرآباد کارگاه خلاقیت و پرورش کودکان و نوجوانان را ویژه اولیا و مربیان روز دوشنبه 8 آبان ماه ساعت 10 به صورت رایگان برگزار می کند.

کارگاه  خلاقیت و پرورش مهارت کودکان و نوجوانان در خانه فرهنگ مهرآبادبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9، کارگاه خلاقیت و پرورش مهارت کودکان و نوجوانان به همت خانه فرهنگ مهرآباد با هدف افزایش خلاقیت و توانایی کودکان با موضوع مهارت به تصویر کشیدن تخیلات، تقویت مهارت کلامی و شناختی و افزایش اعتماد به نفس با حضورکارشناس خلاقیت صدا و سیما، اعظم فعال،دکتری فلسفه و تعلیم و تربیت برگزار می شود.

دکتر اعظم فعال ، کارشناس حوزه خلاقیت و تربیت کودک در این کارگاه مباحثی شامل : شناخت استعداد و توانمندی ها ، پشتیبانی عاطفی و اثر بخشی در خانواده ، پرورش خلاقیت در کودک و خانواده را مورد بحث و بررسی قرار می دهد

خلاقیت و کارگروهی، تقویت مهارت کلامی و افزایش اعتماد بنفس موضوعاتی است که اگر توسط مربیان با تجربه و به همراه بازی و قصه خوانی مطرح شود، باعث رشد و تعالی شخصیت کودک و افزایش کیفیت زندگی او در آینده خواهد شد.

شهروندان برای حضور در برنامه می توانند به سالن آمفی تئاترخانه فرهنگ مهرآباد واقع در مهرآباد جنوبی خیابان شهید گزل خو خیابان شهید اصفهانی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66620163تماس بگیرند.

نظر شما