يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۶
کد خبر: ۱۳۵۵۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
تجمع بزرگ خانوادگی «حجاب، آرمان روح الله» به مناسبت سالگرد شهیدان مدافع وطن در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می‌شود.
تجمع بزرگ خانوادگی «حجاب، آرمان روح‌الله» برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مراسم بزرگداشت شهیدان مدافع وطن، آرمان علی وردی، روح الله عجمیان و سلمان امیر احمدی با عنوان تجمع بزرگ خانوادگی با حضور خانواده های شهدای غزه، خانواده های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و همچنین مادران شهیدان علی وردی، عجمیان و امیراحمدی، پنجشنبه ۱۱ آبان از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می شود.

به نقل از ایرنا،قرار است ۳۰ نفر از دخترانی که به برکت خون شهیدان با حجاب آشتی کرده‌اند، در این مراسم به دست مادران شهیدان، حجاب بر سر بگذارند. همچنین دو بانوی فلسطینی به عنوان نمایندگانی از فلسطین میهمان این مراسم خواهند بود. برگزاری یک تعزیه برای نشان دادن مظلومیت شهیدان علی وردی و عجمیان از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.

شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۳ از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بود که پنجشنبه ۱۲ آبان سال گذشته در جریان اغتشاشات و ناامنی‌های آزاد راه کرج – قزوین در محدوده بهشت سکینه (س) کرج با ضربات چاقو از سوی برخی اغتشاشگران به درجه شهادت نائل آمد.

آرمان علی‌وردی طلبه ۲۱ ساله حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی و بسیجی یگان امنیتی امام رضا(ع) و از اهالی محله شهران تهران بود که در اغتشاشات چهارم آبان ۱۴۰۱ در شهرک اکباتان، از سوی عده‌ای ربوده شد. اغتشاشگران بعد از بستن دستان آرمان و ضرب‌ و شتم شدید با ضربات متعدد چاقو، او را کنار خیابان رها کردند که بعد از چند ساعت به بیمارستان بقیةالله(عج) منتقل شد اما به‌دلیل شدت خون‌ریزی در ششم آبان به شهادت رسید.

سلمان امیراحمدی نیز در ۱۶ مهر سال گذشته در منطقه ۱۷ تهران به دست اغتشاشگران و منافقان با شلیک مستقیم سلاح گرم به شهادت رسید.
نظر شما