يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۵
کد خبر: ۱۳۵۵۷۲
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
گروه کر به رهبری علیرضا شریعتی و سرپرستی حامد لک و ارکستر «سازهای زهی» به رهبری منصور صفائیان در فرهنگسرای بهمن به اجرا پرداخت.
اجرای «گـروه کر» و «ارکستر زهی» فرهنگسرای بـهمن
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ در این برنامه که از ساعت 18 پنجشنبه یازدهم آبان ماه در سالن مبارک فرهنگسرای بهمن برگزار شد، گروه کر با اجرای قطعات موسیقیایی حماسی و ملی به رهبری علیرضا شریعتی و نوازندگی پیانوی پرنیان شهرآشوب برای حاضران هنر نمایی  کرد.
 همچنین درارکستر«سازهای زهی» نوازندگان نوجوان و جوان به سرپرستی و رهبری منصور صفائیان برای نخستین بار، قطعات محلی و ملی رانواختند.
گفتنی است؛ واحد موسیقی فرهنگسرای بهمن در ماه های گذشته با استعداد یابی هنرجویان نوجوان و جوان و راه اندازی ارکستر زهی به رهبری منصور صفائیان، در نظر دارد با انتخاب رپرتوارهای متنوع برای ماه های آینده قطعات موسیقیایی را در قالب اجرای مشترک (گروه کر و ارکستر زهی)، تنظیم و اجرا کند.

منصور صفائیان از جمله هنرمندانی است که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نوازندگی ویولن به پایان رسانده است. این هنرمند طی سالهای گذشته علاوه بر فعالیتهای تخصصی خود در عرصه نوازندگی و تدریس موسیقی در مجموعههای مهم حوزه موسیقی کشور از جمله ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر ملی، ارکسترسمفونیک سازمان صدا و سیما، ارکستر فیلارمونیک برج میلاد و ارکستر البرز به عنوان نوازنده حضورداشته است.
علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر و هماهنگی پیش از برنامه می توانند با شماره: 09126121326تماس بگیرند.
نشانی محل برگزاری: میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، سالن مبارک فرهنگسرای بهمن است.


نظر شما