يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۰
کد خبر: ۱۳۵۵۷۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
«همایش بین‌المللی چالش‌های هویتی زن مسلمان معاصر و الگوی فاطمی» به همت جامعه المصطفی العالمیه برگزار می‌شود.
فراخوان بین‌المللی پژوهش برای ارائه الگوی فاطمی منتشر شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این همایش در دو محورهای اصلی «چالش‌های هویت فردی زن مسلمان معاصر و الگوی فاطمی» و «چالش‌های هویت خانوادگی زن و الگوی فاطمی» فراخوان خود را منتشر کرده است.

به نقل از ایرنا،در این فراخوان چالش‌هایی در حوزه معرفتی، تعارض، هویت فردی نسل z، هویت جنسی زن مسلمان، زن مسلمان در مواجهه با رسانه، عفاف و حجاب و روانشناختی زن مسلمان معاصر و الگوی فاطمی پیش روی پژوهشگران ارائه شده است.

همچنین، تشکیل خانواده، ایفای نقش همسری، فرزند آوری، نقش مادری، خانه داری، نقش اقتصادی، تاثیر الگوهای نوظهور، طلاق، خیانت و خشونت، چالش های دیگری است که در این همایش، با محوریت هویت زن مسلمان و الگوی فاطمی مدنظر قرار گرفته است.

پژوهشگران برای شرکت و ارسال مقاله از طریق سامانه این همایش می توانند آثار خود را به زبان های مختلف از جمله فارسی، عربی، انگلیسی و... ارائه کنند.

مقالات برگزیده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه و منتشر خواهد شد.

مهلت ارسال چکیده مقالات، ۱۵ آذر ماه سال ۱۴۰۲ و مهلت ارسال اصلی آن، ۳۰ آذر ماه سال ۱۴۰۲ تعیین شده است.

«همایش بین‌المللی چالش های هویتی زن مسلمان معاصر و الگوی فاطمی» ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ در شهر قم و به همت موسسه آموزش‌های کوتاه مدت و فرصت‌های مطالعاتی جامعه المصطفی (ص) العالمیه برگزار می شود.
نظر شما