يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۳
کد خبر: ۱۳۵۵۸۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
همزمان با روز فرهنگ عمومی برگزار می شود؛
همزمان با روز فرهنگ عمومی اولین همایش «مدیریت فرهنگ در خانواده» روز یکشنبه 14 آبان ماه ساعت 15 در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

اولین همایش «مدیریت فرهنگ در خانواده» در فرهنگسرای خانوادهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ در این همایش اساتید مطرح در حوزه مدیریت فرهنگی از جمله «مظفر رویایی» بنیانگذار رشته مدیریت فرهنگی در ایران با موضوع "جایگاه خانواده در منظر مدیریت فرهنگی"، «داود ضامنی» با موضوع "درس های مدیریت فرهنگی برای استحکام بیشتر خانواده در ایران"، «علی اکبر رضایی» با موضوع "نقطه تعادل کار و زندگی از منظر فرهنگ" حضور دارند و به سخنرانی می پردازند.

دبیر علمی همایش شیوا مقدم (استاد دانشگاه) است و عذرا مرادی (دانش آموخته دکتری مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی) به عنوان کارشناس مجری در این همایش علمی حضور دارد.

همچنین به شرکت کنندگان در این همایش علمی گواهینامه معتبر ارائه می شود.

این همایش علمی به همت فرهنگسرای خانواده و مشارکت جامعه مدیران فرهنگی ایران، دانشگاه علمی و کاربردی واحد فرهنگ و هنر 32، گروه آینده پژوهی فرهنگی و اجتماعی انجمن جامعه شناسی ایران، موسسه فرهنگی ادبستان زیست بوم زندگی و مرکز آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 56 تهران برگزار می شود.

در تقویم رسمی کشور از سوی شورای فرهنگ عمومی 14 آبان‌ماه به نام «روز فرهنگ عمومی» نامگذاری شد.

علاقه مندان برای حضور در اولین همایش «مدیریت فرهنگ در خانواده» می توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست ویکم، بوستان شفق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88717195 تماس بگیرند.

نظر شما