يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۹
کد خبر: ۱۳۵۶۴۹
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
نمایشگاه مرور آثار اصل هنرمندان کارتونیست خارجی«اصل کارتون 2» از 15 آبان ماه درخانه کاریکاتور ایران برگزار می شود.
نمایشگاه مرور آثار اصل هنرمندان کارتونیست خارجی درخانه کاریکاتور ایرانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فارغ از تمام ویژگی‌ها و کاربرد‌های فناوری دیجیتال خلق آثار هنری، همچنان دیدن اصل آثار هنری وتک نسخه‌ای از نزدیک، لطف و جذابیت دیگری دارد و امکان رویارویی با جهان خاص، ذهنیات ومراحل خلق‌ ایده تا اجرای هنرمند با استفاده از مواد و متریال مرسوم نقاشی و تصویرسازی را در مقابل چشم بیننده قرار می‌دهد.
از این رو خانه کاریکاتور ایران، در تقویم برنامه‌های سالانه خود، نمایشگاه‌هایی را تحت عنوان«اصل کار » با هدف بازخوانی ویژگی‌های فنی و تنوع تکنیکی آثار دستی که به عنوان اصول خلق‌ایده‌ها و چالش‌های هنرمندان کارتونیست مطرح بوده است، برنامه‌ریزی کرده است.
دومین رویداد «اصل کار2 » اختصاص به نمایش آثار هنرمندان خارجی دارد که از آرشیو خانه کاریکاتور انتخاب شده است.
این نمایشگاه فرصت ویژه‌ای برای علاقه‌مندان به منظور تجزیه و تحلیل و بررسی تکنیک، فن‌شناسی و روش‌شناسی آثار هنرمندان ملیت‌های دیگر، حول موضوع‌ها و مفاهیم مختلف قرار می‌دهد.
نمایشگاه از 15آبان تا 30 آذرماه 1402 در خانه کاریکاتور ایران دایر خواهد بود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید، روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹تا 17 و پنجشنبه‌ها ساعت۹ تا۱۲ به استثنای روز‌های تعطیل به خانه کاریکاتور ایران به نشانی تهران، خیابان دکتر شریعتی،تقاطع اتوبان شهید همت، خیابان شهید داود گل نبی غربی، بعد از میدان احمدی روشن(کتابی)، پلاک ۴۴مراجعه کنند.
نظر شما