يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۳۵۶۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه پنج، مدارس غرب تهران در ویژه‌برنامه‌‎ی اردو بازی شرکت می‌کنند.

تور نیم‌روزه‌ی مدارس غرب تهران در ویژه‌برنامه‌ی «اردو بازی»به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقۀ 5؛ امکان حضور دانش‌آموزان مدارس غرب تهران در ویژه‌برنامه اردو بازی فراهم شده است.

بر اساس این گزارش، «اردو بازی» عنوان تور نیم‌روزه‌ای با برنامه‌های متنوع تفریحی و فرهنگی است که با هدف ارتقای مهارتها و بهبود زیست اجتماعی نوجوانان در جامعه برگزار می‌شود و ضمن ایجاد شادی و نشاط اجتماعی، در تلاش است توانمندی و استعداد نوجوانان را به آنان نشان دهد. مرحله‌ی نخست اردو بازی، در تابستان سال جاری برگزار شد و مورد استقبال نوجوانان قرار گرفت و مرحله‌ی دوم برای فصل پاییز برنامه‌ریزی شده و در حال اجراست.

 «اردو بازی» ویژه‌ی تمامی دختران و پسران نوجوان تهران است که شرکت در آن، به صورت گروهی انجام می‌شود؛ اما با توجه به فعالیت مدارس در مرحله‌ی دوم اجرای اردو بازی، و به منظور تسهیل حضور دانش‌آموزان در قالب اردوهای مدارس، خانه‌فرهنگ آیه به عنوان پایگاه هماهنگی و ثبت نام مدارس غرب تهران در برنامه‌ اردو بازی معرفی و تجهیز شده است.

مدیران مدارس غرب تهران می‌توانند برای بهره‌مندی دانش‌آموزان خود از شش ساعت هیجان همراه با برنامه‌های تفریحی و فرهنگی در سه اردوگاه رازی، انقلاب و خاوران، با شماره 44633433 تماس حاصل فرمایند.

نظر شما