يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۳۵۶۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
کارگاه ساخت کاردستی ویژه‌ی کودکان با عنوان «ساختنی از دور ریختنی» در نگارخانۀ آفرینش مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار خواهد شد.

کارگاه کودکانه‌ی «ساختنی از دور ریختنی» در مجتمع فرهنگی هنری نوربه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ کارگاه «ساختنی از دور ریختنی» ویژه کودکان پنج تا هفت سال، روز سه‌شنبه 16 آبان 1402 از ساعت 16 تا 18 در نگارخانه آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

به گفتۀ فاطمه حسن‌پور، رئیس مجتمع فرهنگی هنری نور، کارگاه «ساختنی از دور ریختنی» با هدف آموزش نگاه نو به محیط پیرامون و پرورش خلاقیت در کودکان پنج تا هفت سال برگزار می‌شود و حضور والدین همراه با کودکان در این کارگاه رایگان و آزاد است.

پگاه یاری ، هنرمند جوان و مربی نقاشی مسوول برگزاری این کارگاه است که هدایت کودکان را برای خلق آثاری خلاقانه به عهده دارد.

علاقه‌مندان برای حضور و بهره‌مندی از این کارگاه می‌توانند به نگارخانه آفرینش نور، واقع در فلکۀ دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب، مجتمع فرهنگی هنری نور مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44088708 تماس بگیرند.

نظر شما