يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۳۵۷۲۸
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
ویژه برنامه« یک روز خاص» با شعار« پرچممون بالاست» با حضور دانش آموزان نوجوان دختر، روز دوشنبه 15 آبان ماه ساعت 14:30به میزبانی فرهنگسرای گلستان برگزار شد.
دختران نوجوان در« یک روز خاص»  نوای همدلی سرودندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  ویژه برنامه ی « یک روز خاص»  با هدف تقویت هویت ملی و رسمیت بخشی به هویت جمعی، با حضور و اجرای  نوجوانان دختر، همزمان با هفته ملی نوجوان در فرهنگسرای گلستان برگزار شد.
در ابتدای برنامه مائده سلیمانی مجری دانش آموزِ نوجوان، با اجرای جذاب و پرنشاط خود، حال وهوایی دلنشین به جمع دخترونه یک روز خاص بخشید و فضایی پر انرژی برای دختران نوجوان حاضر در برنامه رقم زد.
خوانش غزلی از حافظ  توسط هما آریا و اجرای استندآپ کمدی در قالب شوخی با والدین توسط ریحانه نیاوند و ستاره زوار بخش دیگری از برنامه بود که توانست لحظات شاد و پُر خنده ای را برای میهمانان نوجوان ایجاد کند. 
در بخش دیگر برنامه،  دوبله همزمان  قسمتی از انیمیشن« نفرت انگیز 2» توسط ستاره زوار، فرصت مناسبی را پیش روی نوجوانان قرار داد تا هم از نزدیک با این هنرآشنا و هم ازتوانایی‌های خود در این زمینه آگاه شوند.
پخش ویدئو آرتی درباره کودکان غزه با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آشنایی با اعمال خصمانه و ضدانسانی رژیم صهیونیستی بخش دیگر این  برنامه  بود.
در ادامه، حرکات نمایشی رزمی توسط گروه ورزشی نوجوانان دختر باشگاه سجاد، یکباره به سالن روح ورزشی حماسی بخشید و در ادامه سنتور‌نوازی و نواختن آهنگ ای ایران توسط سِوین صدری و هستی محمدرحیمی، لحظه های لطیف و روحنوازی رو بر پرده گوش حاضرین به ارمغان آورد. 
همچنین در طول اجرای این جشن ویژه دختران نوجوان، زهرا طاهری، یکی از دانش آموزان هنرمند به خلق یک اثر نقاشی با موضوع غزه و کودکان فلسطینی مشغول بود که در انتها مورد تشویق هم شاگردی هاش قرار گرفت.
از دیگر برنامه‌های جنبی این دورهمی نوجوانانه می‌توان به گریم پرچم ایران روی صورت نوجوانان، گرفتن عکس یادگاری با لوکیشن‌های مرتبط با روز نوجوان و غزه به عنوان نمادی از جنایت‌های وحشیانه اسرائیل علیه مردم فلسطین، پخش انیمیشن سینمایی "میشل‌ها علیه ماشین‌ها"، انجام انواع بازی‌های ورزشی مانند فوتبال دستی، فوتبال فوتی و اِیرهاکی و ... اشاره کرد.
در بخش پایانی برنامه نیز با حضور اعضای  باشگاه نوجوانان گلستان، به حاضرین در برنامه به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
گفتنی است فرهنگسرای گلستان در نارمک، خیابان جانبازان غربی، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک واقع شده است.

نظر شما