يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۳۵۸۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
کتابخانه فرهنگسرای سرو برگزار می کند؛
کتابخانه سرو به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، برنامه ای با عنوان "چلچراغ دانایی" در کتابخانه سرو برگزار می کند.

رونمایی، نقد و بررسی کتاب مُغلَقبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، برنامه "چلچراغ دانایی" عنوان برنامه ای است که با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و یاری نویسندگان آثار برگزار می شود که کتاب مُغلَق نوشته ریحانه مدنی، سه شنبه 23 آبان ماه، ساعت 9صبح در کتابخانه سرو رونمایی، نقد و بررسی می شود.

کتاب مُغلَق نوشته ریحانه مدنی، توسط انتشارات ایزد قلم در سال 1402 منتشر شد .

داستان کتاب درباره آلخاندرو مردی است که همیشه در طول زندگی پر رمز و رازش، کسانی بوده‌اند که دست به سینه همچون دسته‌ای رباط هوشمند و فاقد داشتن اختیار گوش به اوامر او باشند اما اگر شخص دیگری ناگهان سایه شوم خود را بر سر زندگی آلخاندرو پهن کند چه؟ آن هم مردی که درست مثل او طاقت ندارد برده مطیع و سر به زیر دیگران باشد. آن مرد همچون ویروسی که در بدن قربانی‌اش جای می‌گیرد تا اعضای حیاتی او را ذره ذره آب کند، به آلخاندرو و پادشاهی که برای خود ساخته، نزدیک می‌شود تا پایه‌های زندگی‌اش را به مرز فرو ریختن نزدیک کند!

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به کتابخانه سرو واقع در خیابان ولی عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی کوی ساعی دوم، مراجعه کنند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66945151 تماس بگیرند .

نظر شما