يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۳۵۸۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
ویژه برنامه «تو شبیه کدوم کتابی» با حضور ویژه نوجوانان در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.
«تو شبیه کدوم کتابی؟!» در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود/ تشویق نوجوانان به کتابخوانیبه گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، ویژه برنامه «تو شبیه کدوم کتابی؟!» در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.
این ویژه برنامه با هدف ایجاد ارتباط مستمر نوجوانان با کتاب، تشویق آنان به کتابخوانی و همچنین انتقال تجارب نویسندگان به این گروه سنی برگزار شده و نوجوانان دختر و پسر شرکت‌کنندگان اصلی آن هستند.
در این برنامه هر یک از شرکت‌کنندگان، باید داستان یا بخشی به یاد ماندنی و تاثیرگذار از کتاب مورد نظر خود را انتخاب کرده و با نگاهی خلاقانه اجرا کنند. گروه داوری متشکل از سارا صفرپور،  دلداده بارانی، محدثه شکرچیان و ملیکا خلیلی اجراها را مورد بررسی قرار داده و آنها را داوری خواهند کرد. در پایان هدایای نفیسی به نوجوانان برگزیده اهدا خواهد شد.
براساس این گزارش، ویژه برنامه «تو شبیه کدوم کتابی؟!» روز چهارشنبه 24 آبان ماه، ساعت 16 به میزبانی مجری نوجوان ساناز روزبهانی در سالن چشمه فرهنگسرای اشراق  برگزار می‌شود. از عموم نوجوانان دعوت می‌شود تا با حضور در این برنامه کتابخوانی، اجراهای خود را در معرض دید هم سن و سالان خود قرار بدهند.
علاقه‌مندان جهت شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای اشراق واقع فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره، خیابان جعفرپناه مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 77359222 تماس بگیرند.

نظر شما