يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۵
کد خبر: ۱۳۵۸۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
در دورهمی کتاب کتابخانه‌ی شهدای حصارک، نوجوانان شرکت‌کننده به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با نویسنده مدعو دیدار و گفتگو خواهند کرد.

دیدار با نویسنده در دورهمی کتاب به مناسبت هفته کتاب در کتابخانه شهدای حصارکبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ برنامۀ دورهمی کتاب به مناسبت هفته کتاب، همراه با دیدار با نویسنده، چهارشنبه 24 آبان، از ساعت 15.30 در کتابخانه شهدای حصارک برگزار خواهد شد.

به گفتۀ نعمت آقایی، رئیس کتابخانه حصارک؛ در تازه‌ترین دورهمی کتاب کتابخانه‌ی شهدای حصارک که هدف از برگزاری آن، ترغیب و تشویق کودکان و نوجوانان به کتابخوانی است و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود، فرشته یوسفی به عنوان نویسنده و کارشناس برنامه حضور خواهد داشت و ضمن هدایت جلسه‌ی کتابخوانی، در خصوص اهمیت و ضرورت کتابخوانی از سنین کودکی و نوجوانی با مخاطبان نوجوان خود صحبت خواهد کرد و به پرسشهای آنان پاسخ خواهد داد.

علاقه‌مندان برای شرکت در دورهمی کتاب، می‌توانند به کتابخانه شهدای حصارک، واقع در: جنت‌آباد شمالی، بلوار سیمون بولیوار، نبش ایرانشهر شمالی مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۸۳۲۷۴۷ تماس بگیرید.

نظر شما