يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۳۵۹۳۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
برنامه های کتابخانه هدی در هفته کتاب و کتابخوانی اعلام شد.
عضویت رایگان وکتابخانه گردی در فرهنگسرای قرآنبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، برنامه های کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن در هفته کتاب و کتابخوانی شامل چهار بخش کتابخونتو بساز« جمع آوری کتابهای اهدایی شهروندان در حوزه کتاب کودک و نوجوان طی فراخوانی و اهدا کتاب ها به مناطق محروم حومه شهر تهران »
 عضویت رایگان در کتابخانه است که  شهروندان با مراجعه به کتابخانه در ایام هفته کتاب( 23 تا 30 آبان) می توانند به صورت رایگان به عضویت کتابخانه درآیند و همچنین می توانند اعتبار عضویت خود را تمدید نمایند.
 جرایم دیرکرد کتاب برای اعضای کتابخانه در صورتی که کتابهای امانتی خود را در طول هفته کتاب به کتابخانه تحویل دهند بخشیده می شود.
همزمان با هفته کتاب در قالب طرح کتابخانه گردی  از مدارس منطقه جهت بازدید از کتابخانه دعوت به عمل می آید و دانش آموزان، ضمن بازدید از کتابخانه به صورت رایگان به عضویت کتابخانه در آمده و با خدمات کتابخانه، منابع و امکانات کتابخانه آشنا می شوند.
 کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن علاوه بر داشتن بیش از 1000 هزار نسخه کتاب تخصصی قرآنی، دارای 27 هزار جلد کتاب در موضوعات گوناگون و همچنین دارای کتابهایی در زمینه کودک و نوجوان است. علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 8 تا 20 از خدمات کتابخانه بهره مند شوند.
علاقمندان برای ثبت نام می توانند باشماره تلفن 55780004 تماس گرفته ویا به نشانی خیابان قزوین نرسیده به میدان شمشیری نبش خیابان شهید کاظمی مراجعه نمایند.

نظر شما