يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۳۶۰۱۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
« تاثیر ایمان و امید در پرورش قهرمانان ملی» سوژه بچه های رستا شد
موضوع هفتمین جلسه از سلسله نشست های «بچه های رستا»، «تاثیر ایمان و امید در پرورش قهرمانان ملی» است.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نهج البلاغه، هفتمین جلسه از سلسله نشست های «بچه های رستا» با شعار «من هم می توانم یک قهرمان ملی شوم» در فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار میشود. نسیم سلیم زاده رئیس فرهنگسرای نهج البلاغه با اشاره به موضوع اصلی این جلسه گفت: موضوع این جلسه از بچه های رستا «تاثیر ایمان و امید در پرورش قهرمانان ملی» است که با حضور علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوایان برگزار می شود. 

وی ضمن معرفی مهمان اصلی این ویژه برنامه گفت: علی اشکانی از قهرمانان کشتی فرنگی کشورمان است که در طول دوران قهرمانی خود ۳ مدال طلا و یک مدال نقره قهرمانی آسیا و یک مدال نقره قهرمانی جهان در دسته‌های ۵۸ و ۶۰ کیلوگرم را به دست آورد. وی در در دو المپیکِ ۲۰۰۰ سیدنی و ۲۰۰۴ آتن هم هم حاضر بود. 

رییس فرهنگسرای نهج البلاغه با تاکید بر اینکه این ویژه برنامه برای نوجوانان است، گفت: بچه های رستا نشست های گفت وگو محور ویژه نوجوانان است که به صورت منظم در فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می شود. این جلسه هفتمین نشست از این برنامه است. براساس این گزارش، هفتمین نشست از «بچه های رستا» روز سه شنبه 30 آبان ماه از ساعت 16:30 در فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می شود. از عموم نوجوانان دعوت می شود با حضور در این برنامه نظرات خود را بیان کرده و سوالات خود را بپرسند.
نظر شما