يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۳۶۰۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
اجرای هفتمین نشست گفتگو محور «بچه‌های رستا»
فرهنگسرای امید هفتمین سلسله نشست های گفتگو محور نوجوانان با عنوان «بچه های رستا» را برگزار می کند.
اجرای هفتم «بچه های رستا» در فرهنگسرای امیدبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13و فرهنگسرای امید؛ هفتمین ویژه برنامه «بچه‌های رستا» با موضوع « من هم می توانم یک قهرمان ملی باشم!» با حضور جمعی از نوجوانان فعال و علاقمند در فرهنگسرای امید برگزار می شود.

ایمان و امید به عنوان دو محور اصلی برای رسیدن کشور به پیشرفت و اقتدار ملی و جهانی است. نقش ایمان و امید در وجود قهرمانان و وطن پرستان به صورت ذاتی نهادینه شده است.برای داشتن ایرانی قوی باید به امیدآفرینی در شرایط کنونی توجه ویژه ای داشت چرا که با اتکا به خداوند منان و داشتن روحیه ایمان و امید می توانیم در پرورش قهرمانان کشور عزیزمان موثرتر باشیم.

 به همین منظور هفتمین نشست گفتگو محور«بچه های رستا» با محوریت ایمان و امید و موضوع تاثیر و نقش آن در شکل گیری قهرمانان ملی که برپایه خداشناسی و خداباوری به جلو پیش رفته اند و به موفقیت و نام آوری رسیدند ، طراحی و اجرا می شود و در آن به تبیین نقش ایمان و امید برای شکل گیری یک فرد به عنوان قهرمان ملی که از سوی مردم قابل ارزش و تقدیر است پرداخته می شود.
لازم به ذکر است سلسله نشست‌های گفتگو محور ویژه نوجوانان با عنوان «بچه‌های رستا» با هدف ایجاد بستر عملیاتی ویژه نوجوانان به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود و فرهنگسرای امید نیز به عنوان یکی از مراکز فعال در اجرای این برنامه مشارکت دارد.براساس این گزارش هفتمین جلسه از «بچه‌های رستا» روز چهارشنبه اول آذر 1402 ساعت 30/14در سالن کنفرانس فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.
علاقمندان می توانند جهت حضور در این برنامه به فرهنگسرای امید واقع در : میدان شهدا ،خیابان 17 شهریور ، خیابان خشکبارچی ، بوستان خیام مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33303843 تماس بگیرند.
نظر شما