يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۳۶۰۸۲
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
نشست آذرماه هنرمندان موسیقی با اجرای هفت گروه موسیقی شنبه چهارم آذرماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
نشست ماهانه هنرمندان موسیقی در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای هفت گروه موسیقی در روز شنبه چهارم آذرماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. 

در این نشست گروه عرفان به سرپرستی محمد طیبی، گروه تنبک استاد محمد اسماعیلی به سرپرستی امیرحسین عرب‌پور، گروه نغمه ارسباران به سرپرستی بهزاد رنجبران، گروه آذرماه به سرپرستی مجید آبرون و گروه شوریده به سرپرستی محمد سکاک روی صحنه می‌روند و تک‌نوازی کلارینت ارمیا سهرابی و معرفی دو ساز نی ابداعی توسط حبیب جعفری اجراهای دیگر این نشست خواهد بود. 

نشست ماهانه موسیقی با اهدافی چون ایجاد امکان اجرای صحنه‌ای برای جوانان، اجرای موسیقی تجربی، معرفی گروه‌های موسیقی و جوانان بااستعداد در زمینه نوازندگی و آواز، به صورت تک‌نوازی و گروه‌نوازی در ژانرهای مختلف با حضور اهالی و علاقه‌مندان موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. این نشست‌ها از سال ۱۳۹۱ به صورت ماهانه و مستمر در فرهنگسرای ارسباران برگزار شده است. همچنین معرفی کتاب‌ها و آلبوم‌های تازه منتشرشده، رویدادهای پراهمیت موسیقی و... از دیگر برنامه‌های این نشست‌هاست.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست که شرکت در آن برای عموم آزاد و رایگان است، می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما