يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۷
کد خبر: ۱۳۶۱۲۲
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
چهارمین دوره مسابقات کتابخوانی و گویندگی «صدای تو» با محوریت کتاب «ملکا ذکر تو گویم» در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.
چهارمین مسابقه کتابخوانی و گویندگی «صدای تو» با کتاب «ملکا ذکر تو گویم» در فرهنگسرای اشراقبه گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنرکتاب «ملکا ذکر تو گویم» نوشته سمیه‌سادات لوح‌موسوی، برداشتی آزاد از ۱۸ دعا و زیارت مشهور کتاب شریف «مفاتیح‌الجنان» است که با زبانی ساده و بی‌آلایش روایت شده‌اند. این کتاب توسط انتشارات خیمه به چاپ رسیده و محمدرضا دوست‌محمدی تصویرسازی آن را به‌عهده داشته‌‌ است. 
این مسابقه کتابخوانی و گویندگی ویژه نوجوانان دختر و پسر 12 تا 16 سال است و شهاد زمانی، محمدرضا رجبی و کامیار توانا هییت داوران آن را تشکیل می‌دهند.  مسابقات کتابخوانی و گویندگی «صدای تو» به همت فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.
 نخستین دوره از این مسابقه با محوریت کتاب «همه چیز رو به راه است؛ ممنونم» برگزار شد. دومین دوره این مسابقه نیز با محوریت کتاب «انسانم آرزو است» پذیرای نوجوانان بود.

 سومین دوره نیز براساس کتاب «راض بابا» در فرهنگسرای اشراق طراحی و اجرا شد. کتاب «ملکا ذکر تو گویم» محور چهارمین دوره از این رویداد فرهنگی است که همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه برگزار می‌شود.
 براساس این گزارش، این مسابقه روز یکشنبه 5 آذرماه از ساعت 17 در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود. ملیکا خلیلی و ساناز روزبهانی دو مجری نوجوان اجرای این مراسم را برعهده دارند
نظر شما