يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۳
کد خبر: ۱۳۶۱۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
با حضور عبدالرضا افزود، اضلاع مثلث کارپمن (ستمگر، قربانی، ناجی) در برنامه‌ی خانواده پایدار فرهنگسرای فردوس بررسی می‌شود.
«ستمگر، قربانی، ناجی»، اضلاع مثلث کارپمن در فرهنگسرای فردوسبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ برنامه‌ی خانوادۀ پایدار با طرح موضوع «مثلث کارپمن» توسط عبدالرضا افزود، از ساعت 10 تا 12 روز چهارشنبه، هشتم آذر 1402 در فرهنگسرای فردوس برگزار خواهد شد.

در این نشست که با هدف توسعه و ارتقای سلامت اجتماعی برگزار می‌شود، دکتر عبدالرضا افزود، مشاور و روان‌شناس خانواده، در ادامۀ سلسله‌نشستهای روان‌شناسی خانواده در فرهنگسرای فردوس، به بررسی سه شخصیت ستمگر، قربانی و ناجی که اضلاع مثلث کارپمن به شمار می‌روند، خواهد پرداخت.

این برنامه، یکصد و چهل و دومین نشست از مجموعه نشستهای خانوادۀ پایدار است که طی آن با حضور مخاطبان، به موضوعات مختلف آسیبهای اجتماعی، هویت ملی، حقوق و تکالیف شهروندی و خانوادۀ پایدار پرداخته می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس، واقع در فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند. برای اطلاعات بیشتر به نشانی ferdos.farhangsara در شبکه‌های اجتماعی مراجعه فرمایید یا با شماره تلفن 44058900 تماس بگیرید.

نظر شما