يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۴
کد خبر: ۱۳۶۲۰۳
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
فرهنگسرای خاتم(ص) جمعه دهم آذرماه در قالب فرهنگسرای منتظر میزبان نمازگزاران در مصلی امام خمینی(ره) است.

برپایی فرهنگسرای منتظر با رویکرد فرهنگ فاطمی و دفاع از فلسطینبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، جمعه دهم آذرماه در قالب فرهنگسرای منتظر میزبان نمازگزاران در مصلی امام خمینی(ره) است.

فرهنگسرای منتظر با برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی و با رویکرد ویژه به فرهنگ فاطمی و حمایت از ملت فلسطین و همدردی با کودکان غزه، روز جمعه با ایستگاه‌های متعدد و برنامه‌های متنوع در محل نماز جمعه تهران برپا خواهد شد.

در قالب این ویژه برنامه، ایستگاه‌های هم عهدی با شهدا، کتاب در گردش، خوشنویسی، مشاوره تحصیلی و خانواده، بهداشت و سلامت، طب سنتی و عکس یادگاری برای بهره مندی شهروندان آماده ارایه خدمات است.

هم‌چنین به مناسبت سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و میرزا کوچک خان جنگلی، ایستگاه‌ نگاهی به زندگی و مبارزات این دو چهره ملی فعال خواهد بود.

در بخش کودک و نوجوان نیز، ایستگاه های آموزشی و سرگرمی، اوریگامی، قرآن بخوانید هدیه بگیرید، نقاشی و خلاقیت برپا خواهد شد.

فرهنگسرای منتظر روز جمعه 10 آذرماه جاری ازساعت 9 تا 13 در مصلی امام خمینی(ره) و در جوار نماز جمعه تهران پذیرای خانواده ها به ویژه کودکان و نوجوانان است.

نظر شما