يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۸
کد خبر: ۱۳۶۲۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
فیلم سینمایی «به جا ماندگان» در چهل و نهمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «به جا ماندگان» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «به جا ماندگان» یکشنبه ۱۲ آذرماه ساعت ۱۸ در چهل و نهمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» با مشارکت کافه سینما در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.
«به جا ماندگان» محصول ۲۰۲۳ آمریکا یک فیلم کمدی درام به کارگردانی الکساندر پین است که پل جیاماتی، دومینیک سسا و داوین جوی رندولف بازیگران اصلی آن هستند. 
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک معلم بداخلاق تاریخ مجبور می‌شود ایام تعطیلات را در مدرسه با دانش‌آموز آشفته‌ای بگذراند که جایی برای رفتن ندارد.
این فیلم پس از نمایش، در بخش گفت‌وگوی ویژه با حضور کورش جاهد کارشناس حوزه سینما و امیر قادری سردبیر کافه سینما نقد و بررسی می‌شود.
علاقه‌مندان برای حضور در چهل و نهمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
با مراجعه به سینماتیکت می‌توانید با خرید بلیت این فیلم، صندلی خود را انتخاب کنید. امکان تهیه بلیت به صورت حضوری نیز نیم ساعت قبل از شروع اکران فیلم وجود دارد.
نظر شما