يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۳۶۲۴۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
دومین جشنواره «نوجوونیم» با هدف ایجاد بسترهای تربیتی و آموزشی برای نوجوانان کنشگر مستعد و فعال و کشف استعدادهای بالقوه در سطح منطقه 10 آغاز به کار کرد.
فراخوان دومین جشنواره «نوجوونیم» در مراکز فرهنگی هنری منطقه 10به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگسرای عطار نیشابوری در نظر دارد بــا شناســایی حداکثــری دانــش آمــوزان فعــال و علاقمند بــه فعالیــت هــای کنشــگرانه در محورهــای فرهنگی،هنری،رســانه و فضای مجازی ،علمــی و فناوری و ورزشــی بــرای ایجــاد رقابــت و بــه منظــور شــناخت و کشــف اســتعدادهای کنشــگرانه در ســطح منطقه10جشنواره ای تحت عنوان" نوجوونیم" را برگزار نماید.
 نوجوانان مقطع اول و دوم متوسطه  اگر فکر می کنند در یکی از این محـورهای زیر حرف جدی برای گفتن دارند می توانند در این جشنواره شرکت نمایند.
محورهای جشنواره:
-رسانه و فضای مجـازی(خبرنگاری، تولید محتوای ویدئویی، اینفوگرافـی ، موشن‌گرافـی، پادکست، بلاگــری )
- فرهنگی (شعر، داستان، طنز مکتوب ،حفظ، قرائت و تفسیر قرآن، اذان و اقامه، مداحـی ،کارآفرینی)
- علمی و فنـاوری (رباتیک،هوش مصنوعی،برنامه‌نویسی، ساخت اپلیکیشن،ۀطراحی سایت، ساخت بازی کامپیوتری و موبایلی ،اختراع،اکتشاف)
- ورزشـی (رشته های مختلف ورزشهای  انفرادی)
- هنــری (گرافیک،عکاسی، فیلم‌سازی، نقاشی، کاریکاتور ، تصویرسازی، انیمیشـن، مجسمه‌سـازی، گویندگی ، صداپیشگـــی، استنـدآپ ،موسیقـی، هم‌خوانـی، هنرهای نمایشی(انفرادی)،خوشنویسی، هنرهای سنتی وصنایع دستی)
نحوه ثبت نام و ارسال به یکی از روشهای زیر:
1-مراجعه به سامانه جشنواره به نشانیnojavoonim.farhangsara.ir و  تکمیل مراحل ثبت نام
2-ارسال عدد 1 به شماره پیامکی 2000183737 و دریافت لینک ثبت نام و تکمیل مراحل ثبت نام
3- دریافت فرم ثبت نام از کانال فرهنگسرای عطار نیشابوری در پلتفرم های " بله” و "ایتا ” و تکمیل و ارسال تصویر آن به همراه آثـار به شماره 09123549968 در پیام رسـان های(بلـــه، ایتــا و روبیکـــا)
در زمان ثبت نام فرهنگسرای عطار نیشابوری را به عنوان معرف انتخاب نمایید.
نکته حائز اهمیت: حداقل یک تصویر، مدرک یا ویدئو از استعداد و توانمندی خود را ارسال نمایید.
مهلت ثبت نام و ارسال: تا 23 آذرماه 1402
جهــت کسب اطلاعات بیشتر به "فرهنگسرای عطار نیشابوری” به نشانی میدان بریانک. خیابان شهید دعوتــی. انتهای خیابان شهید امیر قلی مراجعه ویا با تلفن: 09123549968 تماس حاصل نمایید.
نظر شما