يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۰
کد خبر: ۱۳۶۲۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
اسماعیل بیات یکی از غرفه‌داران گفت: برگزاری نمایشگاه «صد دانه یاقوت» برای تولیدکنندگان بزرگ و کوچک اهمیت بالایی دارد و باعث رونق هرچه بیشتر محصولات با کیفیت خواهد شد.
یک غرفه‌دار مطرح کرد؛برگزاری نمایشگاه «صد دانه یاقوت» برای تولیدکنندگان بزرگ و کوچک اهمیت بالایی دارد / عرضه سوغات کرمان با کیفیت بالا و بدون واسطهبه گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر،اسماعیل بیات غرفه‌دار جشنواره «صد دانه یاقوت» که در این نمایشگاه سوغات کرمان عرضه می‌کند در گفتگویی عنوان کرد: سوغاتی‌های خوراکی کرمان از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. زیره، برشتو، خرما، پسته، قاووت و قطاب تنها برخی از محصولات کرمان هستند که از دیرباز جزو سوغاتی‌های اصلی مسافران از کرمان بوده است. خوشبختانه در این نمایشگاه فرصتی فراهم شده تا سوغاتی‌های کرمان به صورت تازه، بدون واسطه و با کیفیت بالا را به مردم تهران عرضه کنیم.
این غرفه‌دار  در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به جذابیت غیرقابل انکار جشنواره «صد دانه یاقوت» برای عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان و همچنین مردم اظهار کرد: سالهای متمادی برگزاری جشنواره «صد دانه یاقوت» باعث شده تا برگزارکنندگان نمایشگاه عملکرد بسیار بهتری داشته باشند و نظم مشهودی در این جشنواره به چشم می‌خورد. 
عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب و معرفی آنها به بازدیدکنندگان باعث شده تا رقابتی سالم در میان غرفه‌داران شکل گرفته و رضایت بالای شهروندان را کسب کند.
اسماعیل بیات  در پایان صحبت‌های خود گفت: برگزاری نمایشگاه «صد دانه یاقوت» برای تولیدکنندگان بزرگ و کوچک اهمیت بالایی دارد و باعث رونق هرچه بیشتر محصولات با کیفیت خواهد شد.
 در این نمایشگاه تمامی محصولات غرفه‌داران کیفیت بالایی دارد و خوشبختانه استقبال مردم هم بالا بوده و در صحبت‌ها متوجه رضایت آنها شده‌ام. امیدوارم هر سال این نمایشگاه بهتر از قبل برگزار شود.
گفتنی است؛دوازدهین جشنواره «صد دانه یاقوت» با برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری  از ۲۹ آبان تا ۱۸ آذرماه در فرهنگسرای اشراق در حال برگزاری است. جشنواره فرهنگی و هنری «صد دانه یاقوت» به منظور بهره‌مندی خانواده‌ها از برنامه‌های فرهنگی هنری در فضایی بانشاط، معرفی و آشنایی مخاطبان و شهروندان با مزایا و خواص انار، حمایت از باغداران و تولیدکنندگان انار، استعداد یابی از نوجوانان در زمینه‌های فرهنگی و هنری برای حضور حداکثری و مستمر خانواده‌ها در حال برگزاری است.

نظر شما