يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۳۶۲۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
همراه با آیـین تـجلیل از هنـرمندان و عـوامل نـمایش
آخرین اجرای نمایش «بهـشت در آتـش» با حضور مـدیران شهری و فرهنگی و استقبال مردم شب گذشته همراه با تجلیل از عوامل این نمایش در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در آخرین اجرای نمایش آیینی «بهشت در آتش» که شامگاه شنبه یازدهم آذر ماه در سالن همایش های بین المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد؛ علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه16،عبدالحسین مسلمی رییس فرهنگسرای بهمن، محسن رحیمی رییس حوزه هنری استان تهران، محمد مهرابی رییس حوزه هنری استان البرز، در کنار خانواده معظم شهدا و شمار کثیری از شهروندان و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت(ع) حضور داشتند.

حضور مدیران شهری و فرهنگی در آخرین شب اجرای نمایش «بهشت در آتش»
 نمایش بزرگ «بهشت در آتش» که به کارگردانی علی جاور و نویسندگی سیدکاظم فلاح‌زاده و نقش‌آفرینی بیش از 70 هنرمند و عوامل، در حوزه هنری استان یزد تولید شده است.
در مراسم پایانی این نمایش که با اجرای محمد حسین مولایی مجری سیما برگزارشد ، با  اهدای تندیس و لوح سپاس از عوامل این نمایش تجلیل شد.
مراسم قرعه کشی و اهدای 5 جایزه هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس از بین حاضران، قرائت زیارت خاصه امام رضا(ع)، همراه با استقرار پرچم سبز متبرک به حرم امام هشتم(ع) و برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) به میزبانی خادم یاران آستان قدس رضوی؛ از دیگر بخش های آیین پایانی نمایش «بهشت در آتش» بود.
مرکز همایش های بین المللی شهید آوینی فـرهنـگسرای بـهمن با ظرفیت 1500 نفر، افتخار میزبانی بیش از 8 هزار شهروند تهرانی در این شش شب را داشت.


حضور مدیران شهری و فرهنگی در آخرین شب اجرای نمایش «بهشت در آتش»

حضور مدیران شهری و فرهنگی در آخرین شب اجرای نمایش «بهشت در آتش»

برای دیدن عکس های بیشتر این مراسم لینک را کلیک کنید.
نظر شما