يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۳۶۵۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
فرهنگسرای منتظر، در جوار نماز جمعه این هفته تهران، روز جمعه ۲۴ آذر‌ماه به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه سه برگزار می‌شود.

فرهنگسرای منتظر در جوار نماز جمعه این هفته تهرانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ فرهنگسرای ارسباران روز جمعه ۲۴ آذر‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۴، فرهنگسرای منتظر را در دو بخش برادران و خواهران نمازگزار همراه با برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در محل برگزاری نماز جمعه در مصلی حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌کند.

در این فرهنگسرا غرفه‌ها و ایستگاه‌های متنوع و ویژه‌ای از جمله: نمایشگاه کاریکاتوربا موضوع کتاب و کتابخوانی، ثبت‌نام رایگان کتابخانه‌های منطقه ۳ و دیگر کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهـرداری تهران، توزیع کتاب و محصولات فرهنگی، آموزش خبرنگاری، خدمات گروه‌های جهادی و... برپا می‌شود.

این برنامه تلاش دارد تا با اجرای برنامه های مناسب فرهنگی هنری، زمینه بهره‌مندی بیشتر نمازگزاران از خطبه‌های نماز جمعه را فراهم کند و به همین منظور روز جمعه ۲۴ آذرماه در مصلی بزرگ تهران محل برگزاری نماز پرشکوه جمعه، میزبان نمازگزاران و اعضای خانواده‌های آنان است.

فرهنگسرای منتظر، مجموعه فعالیت‌های فرهنگی هنری و مناسبتی است که هر هفته به همت مراکز تابعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و به دبیری مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۴ اجرا می‌شود.
نظر شما